Gå til innhold

Jippi!!!!!

Hengebukksvinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.Dere er skjønne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så utrolig glad.Fikk ifjor høst påvist brystkreft og har vært gjennom operasjoner og cellegiftbehandlinger.Idag var jeg til kontroll og fikk beskjed om at jeg er kreftfri.Jeg er så lykkelig:-))

Så fantastisk! 💗 Jeg er midt oppi utredning nå. Har kul i brystet pluss hovne lymfekjertler i armhulen. Pga at sykehuset her jeg bor ikke har kapasitet til å ta meg inn blir jeg henvist til privatsykehus et annet sted i landet. Satser selvfølgelig på at det ikke er noe skummelt, men man har jo sine tanker.. Uansett: Lykke til videre til deg! Nyt livet! ❤️

Skrevet

Så fantastisk 👍🏽😊😊 Gratulerer så mye💜💜

Skrevet

Det er den beste beskjeden å få❤️ gratulerer!

Skrevet

Så fantastisk! 💗 Jeg er midt oppi utredning nå. Har kul i brystet pluss hovne lymfekjertler i armhulen. Pga at sykehuset her jeg bor ikke har kapasitet til å ta meg inn blir jeg henvist til privatsykehus et annet sted i landet. Satser selvfølgelig på at det ikke er noe skummelt, men man har jo sine tanker.. Uansett: Lykke til videre til deg! Nyt livet! ❤️

Håper du får gode nyheter. ❤️

Gratulerer så mye HI! ❤️

Skrevet

Hurra!! Ble glad for å lese dette 💖💖💖 ha en fin dag videre!!

Anonymous poster hash: 61fee...148

Skrevet

Håper du får gode nyheter. ❤️

Gratulerer så mye HI! ❤️

Takk! 💙

Skrevet

Gratulerer som kreftfri. Nyt livet og feir masse.

Skrevet

Så fantastisk! Jeg er midt oppi utredning nå. Har kul i brystet pluss hovne lymfekjertler i armhulen. Pga at sykehuset her jeg bor ikke har kapasitet til å ta meg inn blir jeg henvist til privatsykehus et annet sted i landet. Satser selvfølgelig på at det ikke er noe skummelt, men man har jo sine tanker.. Uansett: Lykke til videre til deg! Nyt livet! ❤

Så utrolig ekkelt å ikke vite.Håper det er noe helt ufarlig.Skulle du være uheldig,så går det mest sannsynlig greit likevel.Lykke til:-)
Skrevet

Så utrolig ekkelt å ikke vite.Håper det er noe helt ufarlig.Skulle du være uheldig,så går det mest sannsynlig greit likevel.Lykke til:-)

Takk! 💙
Skrevet

Så fantastisk! Jeg er midt oppi utredning nå. Har kul i brystet pluss hovne lymfekjertler i armhulen. Pga at sykehuset her jeg bor ikke har kapasitet til å ta meg inn blir jeg henvist til privatsykehus et annet sted i landet. Satser selvfølgelig på at det ikke er noe skummelt, men man har jo sine tanker.. Uansett: Lykke til videre til deg! Nyt livet! ❤

:hjerte:

Anonymous poster hash: cace6...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...