Gå til innhold

Hvordan er det å gre t.y.k.t. hår med lusekam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo så små og pinglete ut, til sånn fint og glatt hår? Hvordan er det når man har tykke hårstrå og tykt hår? Da mener jeg kjeeempetykt. Og masse. Kline inn med balsam?

Anonymous poster hash: d238e...3fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et slit. I alle fall på afrikansk hårtype. Masse balsam, og gjennomgreing med annen børste først, så går det. Men tar tid.

Skrevet

Et jævla slit!!!

Datteren min har avsindig tykt hår og krøller i tillegg. Den ene gangen hun fikk lus greide vi rett og slett ikke å kamme gjennom alt. Vi holdt på i over tre timer, det var dårlig stemning i heimen for å si det slik... 😮

Anonymous poster hash: 329df...622

Skrevet

Helt jævlig, litt enklere med den stålkammen med plasthåndtak (husker ikke hva den heter).

Skrevet

Ikke lett. Jeg gredde mitt hår to ganger en time sist vi hadde lus i hus, fant ingenting. Dagen etter ferska jeg en lus som krabbet nedover pannen.

Anonymous poster hash: ab2d5...0a8

Skrevet

F

Helt jævlig, litt enklere med den stålkammen med plasthåndtak (husker ikke hva den heter).

Finn ut av det, please :P

Skrevet

Ikke lett. Jeg gredde mitt hår to ganger en time sist vi hadde lus i hus, fant ingenting. Dagen etter ferska jeg en lus som krabbet nedover pannen.

Anonymous poster hash: ab2d5...0a8

Usj

Skrevet

Ser noen knyter opp hårdeler i strikk, det så lurt ut. Hvordan kan det være når man kliner inn med balsam OG olje? Da må det vel bli lettere... jeg bare forbereder meg, er lus i barnehagen skjønner dere :o 

Skrevet

F

Finn ut av det, please :P

Kjøpte den på apoteket :) Spør der så vet de hva den heter.

Skrevet

Det er et helvette. Du trenger godt utstyr. Balsam, klemmer, en god lusekam, og tolmodighet! 

Anonymous poster hash: 0d389...473
Skrevet

Del opp håret og ta seksjon for seksjon. Det tar lang tid, men om du gjør det skikkelig blir du kvitt eventuelle lus bare med daglig klemming en periode.

Anonymous poster hash: 34e6e...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...