Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg skal starte på enten P-stav eller spiral. Jeg kunne velge selv pga uregemessigheter i syklusen.Men siden jeg har aldri hatt noen av disse så er jeg interessert i hva som folket mener er best. Jeg har bare brukt P-piller som jeg hadde på videregående skole noe som og er 15 år siden og har ikke brukt noe siden den tiden heller, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge.... Noen som har for og i mot til disse typene? Anonymous poster hash: be89c...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå