Gå til innhold

Er du mye urolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du mye uro i kroppen?

Hvordan kjennes det? Vet du hvorfor du har det?

Jeg er så mye urolig og ønsker å bli kvitt det.

Anonymous poster hash: 3e525...e81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det. Varierer mye fra dag til dag. Tror det er arvelig for min del..

Anonymous poster hash: 0542e...5d1
Skrevet

Ja, men det er angst. Hvorfor vet jeg ikke helt eksakt, men mange traumer har nok trigget mye angst hos meg.

Men er det "maur i beina" uro du mener? Trener du? I såfall sa en fysioterapeut en gang at den typen uro kan bli bedre ved trening(øker blodsirkulasjonen).

Anonymous poster hash: 9ce67...c8b
Skrevet

Ja, men det er angst. Hvorfor vet jeg ikke helt eksakt, men mange traumer har nok trigget mye angst hos meg.

Men er det "maur i beina" uro du mener? Trener du? I såfall sa en fysioterapeut en gang at den typen uro kan bli bedre ved trening(øker blodsirkulasjonen).

Er det hver dag hos deg? Hva gjør du for å roe deg? Sliter fryktelig til tider...

Skrevet

Er det hver dag hos deg? Hva gjør du for å roe deg? Sliter fryktelig til tider...

Alt mulig egentlig. Går rundt i huset og distraherer meg selv. Hvis jeg blir urolig mens jeg slapper av på sofaen må jeg opp å gjøre noe.  En ting som er effektivt når jeg har konsentrasjon til det er å stramme musklene alt jeg kan( kun en kroppsdel av gangen) for så å slippe opp. dette gjør jeg til muskelen er sliten og kroppen mer rolig.

Skrevet

Er aldri urolig, tror jeg. Har sldri en eneste tanke i hodet når jeg slukket lyset og skal legge meg. Er veldig rolig og easy going på innsiden. Utad ser jeg nok ikke spesielt rolig ut, men er heller livlig og alltid på farten. Har en stressende hverdag (som de fleste andre) med to små, fulltidsjobb, hus og hage og alt det der, men er ikke stresset på innsiden ☺️

Skrevet

Ja jobben spiser meg opp. Jeg savner barna hele dagen og syns helgene går så altfor fort.

Er lærer og får aldri ro og fred fra jobben/tanker om jobben.

Anonymous poster hash: 231c3...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...