Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Smykke Anonymous poster hash: 72e90...afe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 72e90...afe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Hva er det? Et hjerte, en tulipan? Synes ikke det var spesielt fint nei... Anonymous poster hash: 7a5ee...09b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Klarer ikke å se hva det er? Anonymous poster hash: 7c2c4...0c0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Det ser ut som et hjerte. Et hjerte slik det ser ut i virkeligheten. Jeg likte det. Mulig fordi jeg har vært gjennom en hjerteoperasjon og jeg er ekstra glad i hjertet mitt selv om det ikke er like sterkt som andre sitt hjertet. Anonymous poster hash: 745dc...55d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Hvis det er et hjerte, så var det kult. Anonymous poster hash: 3739f...799
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Litt kult. Er vel et hjerte? Utenom det vanlige. Anonymous poster hash: 7beeb...6fb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 Nei usj... Kunne du ikke tatt en lever eller en lunge i stedet? Anonymous poster hash: 259b4...4d6
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 Har sett de på flere i det siste. Er veldig populært nå? Jeg synes de er kule. Anonymous poster hash: 7c6db...386
Hjertefru Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Digger de jeg også. Mye fint fra den designeren, som jeg ikke kommer på hva heter....
Salomine Skrevet 13. september 2016 #13 Skrevet 13. september 2016 Artig variant av et hjertesmykke. Liker det.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #14 Skrevet 13. september 2016 Fikk det av mannen idag, bursdagsgave. Klarer ikke å bestemme meg om jeg elsker det eller "hater" det 🙈 HI Anonymous poster hash: 72e90...afe
Aila24 Skrevet 13. september 2016 #15 Skrevet 13. september 2016 Syns det er dritkult! Ønsker meg et anatomisk hjertesmykke! vet de er stadig mer populære blant sykepleiere osv, hvertfall her i område.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 Jeg er sykepleier så defor han kjøpte det, men er ikke helt sikker om det er meg 🙈 Bra at mange liker det, husker jeg hørte om det og tenkte "kult", så tanken var god! Designeren heter Bjørg mener jeg. HI Anonymous poster hash: 72e90...afe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #18 Skrevet 13. september 2016 Nei usj... Kunne du ikke tatt en lever eller en lunge i stedet? Anonymous poster hash: 259b4...4d6 Eller nyre? 😂😂😂 Anonymous poster hash: 71112...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå