Gå til innhold

Noen som har erfaring med omplassering fra dyrebeskyttelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det fungert? Stemmer beskrivelsen av dyret med deres erfaringer?

Vurdere å adoptere en katt, men det er litt skummelt å få et dyr. Man vet jo aldri hva man får og om det er match med resten av familien.

Anonymous poster hash: 8881d...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har erfaring med at de helst ikke vil omplassere dyr til barnefamilier. Den samme erfaringen har mine to venninner. Så hvis du har små barn, er det tvilsomt at du får et dyr fra dyrebeskyttelsen.

Anonymous poster hash: 56f94...9b3
Skrevet

Jeg har barn på 17, 12 og 3 år. 3-åringen er veldig rolig og forsiktig av seg.

Anonymous poster hash: 8881d...c6a

Skrevet

Dessverre så fungerte det ikke.

Vi fikk en veldig aggressiv hund som ødela møbler og angrep oss flere ganger. Vi hadde den i 14 dager før vi leverte den tilbake.

Skrevet

Fikk adoptere kattunge fra dyrebeskyttelsen mens vi hadde baby på 1 år uten problem.:-)

Skrevet

Vi adopterte en kattunge, så vi fikk "oppdra" den selv. Vi fikk den med småbarn i hus.

Kanskje det er mer "vanskeligstilte" katter som ikke gis til småbarnsfamilier?

Anonymous poster hash: 223a5...0c8

Skrevet

Ofte har katter vært i enten fosterhjem eller senter en god stund før de omplasseres, så man får god informasjon om kattene - om de passer sammen med barn, med andre dyr osv. Har adoptert to katter selv og har bare god erfaring med det.

Anonymous poster hash: 4d637...f6d

Skrevet (endret)

Jeg har hatt flere voksne omplasseringskatter, og har bare gode erfaringer med det. :)

Endret av Slaskepott
Skrevet

Har omplasseringskatt derfra. Hatt henne i 4 år og hun er en flott katt:) Fikk henne da hun var 6 måneder. Var ingen problem at vi hadde barn i hus som var 2 år.

Anonymous poster hash: 39a78...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...