Gå til innhold

Er gresset grønnere på den andre siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfart nettopp det?

Anonymous poster hash: 0aa16...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er min erfaring. Men det betyr ikke at det er grønnere for din del.

Skrevet

Jeg har opplevd å vinne i lotto. Det betyr at du sikkert også gjør det hvis du spiller.

Anonymous poster hash: 5d22c...167
Skrevet

For min del var det det.

Men det kommer an på hvor dårlig gresset er ser du er nå...

Skrevet

Ikke bare grønnere, det var en blomstereng!

Skrevet

Min eks erfarte at det var det absolutt ikke 😂 bare 1 år etter at han forlot meg for nyedama er det slutt mellom de fordi hu var visst ei skrulle😂 han angrer seg veldig og vil tilbake. Not gonna happen 😋

Anonymous poster hash: fe012...4c8

Skrevet

Mye grønnere! Selv om jeg vanna gresset så mye jeg kunne så hjalp det ikke når gubben ikke klippa det😂

Men det tok meg en stund å innse at gresset var grønnere på den andre siden. Først da jeg traff min nåværende samboer skjønte jeg at det forrige forholdet var dødsdømt fra starten..

Men det er meg, ikke sikkert gresset er grønnere på den andre siden for deg..

Anonymous poster hash: 009fc...55c

Skrevet

For de som bor på en brunsvidd plen som aldri har fått næring og stell er den nok det.

Men det er hverdager på andre siden av gjerdet også, og det er nok av de som finner ut at det ikke var særlig grønnere

Anonymous poster hash: 65181...78d

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Er det asfalt på din side så er gresset grønnere på den andre siden (ikke nødvendigvis supergrønt men ihvertfall grønnere). En fin hovedregel er at gresset er grønnest der man vanner.

Skrevet

Mye grønnere! Selv om jeg vanna gresset så mye jeg kunne så hjalp det ikke når gubben ikke klippa det😂

Men det tok meg en stund å innse at gresset var grønnere på den andre siden. Først da jeg traff min nåværende samboer skjønte jeg at det forrige forholdet var dødsdømt fra starten..

Men det er meg, ikke sikkert gresset er grønnere på den andre siden for deg..

Anonymous poster hash: 009fc...55c

Kunne ikke sagt det bedre selv! 👏

Anonymous poster hash: 45050...8fa

Skrevet

Nei. Jeg gikk fra mannen av ulike grunner, vi hadde begge noe på gang med andre. Etter ca. 2 år ble vi sammen igjen. Kjøpte hus og har giftet oss. Vært sammen i snart 6 år siden.

Men det er ikke heeelt det samme denne gangen..

Skrevet

Jeg vil nok si Nei, er nå faktisk 8 år siden jeg og mannen gikk fra hverandre. Da var vi nok begge så slitne, og ingen orket å kjempe. Tenkte vel at det var grønnere på den andre siden. Han gjorde og noe gjentatte ganger, som jeg fint kunne tilgi en gang, men ikke mange ganger. Vi har begge hatt andre forhold etterpå, men ingen av oss funnet lykken med noen andre. Og nå dater vi hverandre igjen.

Anonymous poster hash: 5c97b...4f2
Skrevet

ja veldig mye grønnere😊 grønnt med blomster til og med. har de masse bedre nå

Anonymous poster hash: a1423...961

Skrevet

Uansett hvilken side man velger så må man huske at gresset ikke bare må vannes, det må vannes riktig, ikke for mye, ikke for lite. Innimellom må man gjødsle litt ekstra, og innimellom er det lurt å røske litt opp for å hindre mosen å få tak. Innimellom er det lurt å lufte plenen. Har den fått noen brune flekker må man kanskje så i litt på nytt. En flott og grønn plen krever med andre ord vedvarende jobbing for å holdes fin. Bonusen er at plenen ser fin og grønn ut og gir mye glede - hvis begge to er villig til å gjøre jobben som må til...

Anonymous poster hash: 072a8...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...