Gå til innhold

Leker til 1åring? Gavetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg innser at noen kanskje syns jeg er tidlig ute, men jeg driver altså å planlegger jula (også litt for å signalisere til øvrig familie hva vi vil kjøpe til han slik at det ikke blir dobbelt opp :P ).

Mini i huset fyller 1 år like etter jul. Driver derfor å tenker ut gavetips fra meg og far, til han. Vi har ikke lyst å bruke flere tusen kroner på det - vi kjøper jo ting til han hele året gjennom uansett, og en baby er overhodet ikke opptatt av å få dyre ting..

Så vi lurer litt på feks gåvogn/gåbil i julegave? Han er jo nesten året når det er jul, så det er gjerne ikke helt på bærtur? Noen som har tips til hvilke som er spennende og gøy (noen som er kjekke litt lengre enn i en måned gjerne :P )?

Hvilke andre babyleker kan passe til den alderen?

Anonymous poster hash: 9e8a7...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taktfaste og småbarnshuske er gøy. Når barnet blir større kan husken byttes ut i turnringer, klatretau, taustige eller liknende.

Anonymous poster hash: ebf6d...271

Skrevet

Taktfaste? :P

Huske var en god idé! Men da bør vi kanskje gi en liten ting han kan bruke innendørs med en gang i tillegg? Kommer kanskje an på hvordan huske man kjøper men de vi hadde som små var iallefall ikke så greie om vinteren (tauene ble fuktige og til slutt ganske stive istapper når det ble minusgrader :P ), men vi har veldig høyt under taket på verandaen så kanskje den kan festes der så det ikke kommer så mye vann på.. :)

Tenkte legge oss på rundt 500 kr til hver av dagene (jul pluss bursdag) eller sånn i snitt da. :)

Anonymous poster hash: 9e8a7...117

Skrevet

ting man kan trekke etter seg, var veldig stas her når min var 10-18mnd :)

Skrevet

Taktfaste? :P

Huske var en god idé! Men da bør vi kanskje gi en liten ting han kan bruke innendørs med en gang i tillegg? Kommer kanskje an på hvordan huske man kjøper men de vi hadde som små var iallefall ikke så greie om vinteren (tauene ble fuktige og til slutt ganske stive istapper når det ble minusgrader :P ), men vi har veldig høyt under taket på verandaen så kanskje den kan festes der så det ikke kommer så mye vann på.. :)

Tenkte legge oss på rundt 500 kr til hver av dagene (jul pluss bursdag) eller sånn i snitt da. :)Anonymous poster hash: 9e8a7...117

Jeg mente huske med takfeste som man setter opp inne.

Anonymous poster hash: ebf6d...271

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...