Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg har et forslag. Å gjøre dib/bim om til en rasismefri sone. Slik at den/dei som skriver rasistiske innlegg, innlegg med hets mot folkegrupp, innlegg som sprer rasisme eller legger ut linker til nettsider som sprer rasisme (som HRS, document, sian, osv), blir stengt ute en periode første gang og siden for alltid. Jeg ville satt stor pris på det om vi kunne bli kvitt rasismen og rasistene på disse forumene, det er mer enn nok av grums i nettavisene. Takk! Anonymous poster hash: 493db...de2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Dette praktiseres allerede. Anonymous poster hash: f2fc7...54b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Nørd Anonymous poster hash: c93a9...9bc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Da spørs det virkelig hva du legger i rasisme. Å diskutere religioner/folkegrupper må være helt greit. Jeg er totalt imot islam, men er ikke rasist for det. Rasismekortet blir jo dratt så fort man er kritisk til andre religioner ( og da spesielt islam, de er utrolig hårsåre ). Anonymous poster hash: 522a7...7da
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Da spørs det virkelig hva du legger i rasisme. Å diskutere religioner/folkegrupper må være helt greit. Jeg er totalt imot islam, men er ikke rasist for det. Rasismekortet blir jo dratt så fort man er kritisk til andre religioner ( og da spesielt islam, de er utrolig hårsåre ). Anonymous poster hash: 522a7...7da Det er fullt mulig å kritisere religioner uten å være rasist. Men det er også fullt mulig å være motivert av et hat mot andre folkegrupper enn sine egne og derfor hate visse trekk som en finner fortrinnsvis i andre folkegrupper enn sin egen, som at de tror på en annen gud, som f.eks. Allah. Sånn sett kan "kritikk av islam" være motivert av rasisme og rasistiske holdninger. Det ser en veldig klart og tydelig i så godt som en hver nettavis hvor folk får kommentere fritt. Dessverre har det grumset fått spre seg hit. Ingen rasister på våre forum, takk! Anonymous poster hash: 493db...de2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Direkte rasistiske utsag, er ulovlig på forumet, og innlegg vil bli slettet. Men, å diskutere en religion, er faktisk mulig uten å ha rasistiske ytringer. Jeg kan si, at jeg er ekstremt kultur-skeptisk. Og argumentere for det, uten å være rasist. Anonymous poster hash: 73f43...24f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Direkte rasistiske utsag, er ulovlig på forumet, og innlegg vil bli slettet. Men, å diskutere en religion, er faktisk mulig uten å ha rasistiske ytringer. Jeg kan si, at jeg er ekstremt kultur-skeptisk. Og argumentere for det, uten å være rasist. Anonymous poster hash: 73f43...24f Okei, bevis det! Si noe som er kritikk rettet mot jøder uten å høres rasistisk ut. Anonymous poster hash: 493db...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå