Gå til innhold

Hvor ofte er dere på kurs gjennom jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på dere småbarnsmødre som jobber 100%. Jeg skal på kurs i morgen og er ikke hjemme før 1800. Drar 0700 så rekker ikke å levere eller hente barna i BHG. Var på kurs i april sist. Det var også dagskurs så dro tidlig og kom hjem sent. Ellers 8 ukers kurs med en kurskveld i uka k mai og juni. Har mest dagjobbing men jobber hver 4 helg og en senvakt i uka.

Mannnen mener jeg er mye borte med jobb.

Føler meg dratt mellom jobb, barn og mann hele tiden. Har midlertidig stilling som kan bli fast. Ofrer derfor litt ekstra for jobben i år.

Anonymous poster hash: a8875...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca to ganger i måneden. Oftest innenfor vanlig arbeidstid, med eventuelt med litt reisevei. Av og til kan jeg være borte en hel dag, typ 5.00-21.00 pga reisevei.

Anonymous poster hash: 8ca07...af0

Skrevet

En gang i mnd kanskje. Men bare interne kurs (stor arbeidsplass) eller i alle fall ikke utenom arbeidstid. En gang i året har vi seminar med overnatting.

Skrevet

Kurs....nei, si det. En gang annenhvert år kanskje.

Hva jobber dere med som er på kurs en gang i måneden?

Anonymous poster hash: 34326...c09
Skrevet

En gang i året er vel mer riktig, sjelden de er utenfor arbeidstid

Skrevet

Et par ganger i året.

Anonymous poster hash: bd905...918

Skrevet

Så lite som mulig. ca. en gang i året.

Anonymous poster hash: c4b18...2ae
Skrevet

Har vært på kurs 3 ganger på 8 år, ingen av dem har vart lenger enn en vanlig arbeidsdag. Men en gang i året reiser vi bort på seminar, da er det en eller to overnattinger og ofte tidlig avreise og/eller sen hjemkomst.

Anonymous poster hash: df17a...69d

Skrevet

Er vell på kurs 3-5 ganger i året, samt noen fagkvelder...

Skrevet

Jobber innefor et felt hvor det stadig kommer ny forskning, materiale som oppdateres og vi dekker et stort område av kunnskap innefor feltet. Har fordypning i utdanningen min, men vi skal dekke så mye mer enn det.

Anonymous poster hash: 8ca07...af0

Skrevet

Jeg jobber innenfor Staten, og er på kurs typ 6-8 ganger i året. Ofte borte fra søndag til torsdag. Alt for mye synes jeg.

Anonymous poster hash: 1e10d...8cd

Skrevet

Jeg reiser masse med jobb. Ofte bare dagsturer men da kan jeg hverken levere eller hente. En til to overnattinger i mnd og en sjelden gang lengre kurs over 4-5 dager. Mannen sier ingenting men jeg vet at jeg er heldig.

Skrevet

Er lærer, og (etter egen mening) altfor sjelden på kurs. Mindre enn en gang årlig. Skal på et en ettermiddag nå snart, men det betaler jeg selv. Gjelder vel ikke helt da?

Skulle ønske jeg fikk dra litt oftere, for å få nye in-put...!

Skrevet

Jobber med økonomi. Stadig nye systemer, regler og diverse. Jeg er også verneombud så det er kurs ifbm det også.

Skrevet

Er på kurs et par ganger i året kanskje. I tillegg er jeg borte 2-4 ganger i året på møter som strekker seg over 2-3 dager. I tillegg har jeg noen lange arbeiddager. Forrige uken hadde jeg en dag hvor jeg startet kl 06 og var ikke hjemme før kl 19:30.

Jeg tenker at dette er dager jeg ikke bidrar mye hjemme. Men jeg får jo dette som plusstimer som jeg tar ut igjen på andre tidspunkter. F.eks tar jeg fri på planleggingsdager, jeg kan hente tidlig enkelte dager ved behov, jeg kan ha en kosedag hjemme osv

Anonymous poster hash: d0fd5...b6f

Skrevet

Sånn ca aldri. Har jobbet i ca 20 år nå og har vært på kurs i regi av jobben ca 6 ganger totalt. Alle interne.

Anonymous poster hash: bec36...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...