Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 3 mnd, kjempeflott på mange måter. Men en av tingene som virkelig plager meg er at han konstant skal 'overgå' meg(og forsåvidt andre og) konstant. Hvis jeg sier jeg er syk og har 39 i feber, ja da har han 40. Hvis jeg sier jeg har fryktelig mye å gjøre på skolen og dermed ikke kan gå glipp av forelesning tiltross for at jeg er syk, sier han at han ivertfall ikke kan være borte fra jobb for ingen kan gjøre hans jobb(har ikke noen spesiell jobb til opplysning), hvis jeg sier jeg er så fornøyd med tv-en min, sier han at den er noe dårlig og at hans er mye bedre for den har sånn og sånn og sånn, hvis jeg sier at han må komme å se bilder på nett av den plassen jeg synes er finest på jord(feks Roma), så sier han, nei,- da skal du heller se bla bla... Og jeg kunne fortsatt i en evighet. Dette går meg på nervene, flere som har det sånn? What to do? Anonymous poster hash: ee487...5c9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Det hadde ikke jeg giddet i alle fall 😂 Hadde irritert vettet av meg! Anonymous poster hash: 1b195...45e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Har det heldigvis ikke sånn, noe så lite sjarmerende. Har dessverre ingen tips. Anonymous poster hash: a7d65...c6c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Dump han. Han eier jo ikke sosiale antenner... Anonymous poster hash: 5af88...c50
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Som sagt så har han mange mange positive sider, men denne tingen liker jeg virkelig ikke.. Sosiale antenner har han, kanskje ikke bare akkurat på dette området...men tror faktisk ikke han ser det selv at han gjør dette selv om det har vært et par ganger jeg har påpekt det.. Hi Anonymous poster hash: ee487...5c9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Jeg hadde rett og slett sagt det rett ut. Han vet tydeligvis ikke hvor plagsom han er Si at "du skal alltid være best du!" Vet du hvordan du er ?! Anonymous poster hash: f730c...dc5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Ønsker liksom ikke å være ufin...så vet ikke hva jeg skal gjøre.. bare synes det er slitsomt å ska bli overgått i alt, alltid. Hi Anonymous poster hash: ee487...5c9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 Ønsker liksom ikke å være ufin...så vet ikke hva jeg skal gjøre.. bare synes det er slitsomt å ska bli overgått i alt, alltid. Hi Anonymous poster hash: ee487...5c9 Han er jo ufin hele tiden når han holder på slik. Slik blir livet ditt om du fortsetter med denne mannen - er det det du ønsker? Si det til ham uten at dere står midt i det. Du kan si hvilket inntrykk han gir når han alltid skal si slikt, og så spørre om det er et slikt inntrykk han ønsker å gi. Hvis det ikke er det så må han gjennom en bevisstgjøringsprosess hvor han blir oppmerksom på at han gjør det og så endrer seg. Da ville jeg gitt ham en sjanse. Om han ikke forstår hvordan dette oppfattes av omverdenen og/eller ikke vil endre det, da tror jeg du vil få langt færre frustrasjoner uten ham. Anonymous poster hash: e33a1...445
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 Som sagt så har han mange mange positive sider, men denne tingen liker jeg virkelig ikke.. Sosiale antenner har han, kanskje ikke bare akkurat på dette området...men tror faktisk ikke han ser det selv at han gjør dette selv om det har vært et par ganger jeg har påpekt det.. Hi Anonymous poster hash: ee487...5c9 Samboeren min er sånn... Heldigvis har han humor på det. Så når han prøver å overgå meg, kan jeg f eks svare "oj, der snakket vi plutselig om deg igjen, men det var ikke meningen! For nå skulle vi snakke om MINE bekymringer litt!" Han mener selv at dette er hans måte å vise at han sympatiserer veldig med meg, dvs en form for felles skjebne felles trøst. Hvis jeg klager over at jeg er solbrent, forteller han at det forstår han godt, for han har det på samme måten. Problemet er jo at han nettopp ikke bruker den kunnskapen til å fremme forståelse for mitt problem, han bruker det jo mye mer til å flytte fokus over på seg selv... I forrige uke sa jeg: "Vet du hva, jeg har nesten ikke sovet i natt, for du snorket veldig høyt. Jeg lå i flere timer og prøvde å få søvn, men selv med ørepropper var det vanskelig." Så presterte han å svare "Jeg er også kjempetrøtt, jeg sov heller ikke mye, jeg lå også våken lange tider!" Da skal jeg si deg at han fikk høre det...:"Hvis du virkelig var våken, hvorfor sluttet du ikke å lage alt det bråket da?!?" Anonymous poster hash: 46206...73d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 Takk for svar dere.. Og eksempelet med sovingen kjenner jeg meg også igjen i😆 Huff allså...dette gjør meg gal iblant. Er jo ødeleggende... Hi Anonymous poster hash: ee487...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå