Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Er vanligvis veldig tålmodig, men i dag ble jeg skikkelig sint på 7 åringen som trur hun eier hele verden og alle skal gjøre som hun vil... Jeg tror naboen hørte oss da vi var ute når dette skjedde for det endte med roping.. Jeg satt hun på benken mens hun fikk grei beskjed om å være der for jeg ikke ville se henne sånn som hun oppførte seg... Jeg tok henne etterhvert inn men da hyler hun fordi hun har vondt da jeg fysisk tar henne i armen for å få henne inn... Hun roet seg fort inne og frå krangelen oppstod til alt hadde løst seg tok det toppen ti minutt. Lurer på hva naboen tenker...og jeg er livredd naboen ringer barnevernet... Er dette grunnlag for sak hos barnevernet? Hva tenker dere kloke damer?!? Anonymous poster hash: f70f5...5d5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Eh, barnevernet har viktigere ting å gjøre enn å sjekke ut en unge som skrek litt høyt. Anonymous poster hash: 8aa7e...1bb
Plutselig_gravid Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Slapp av Hadde vært verre om du ikke satt henne på plass.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Var så sint på hun at det endte med at jeg skreik til hun. Hun nektet å høre og jeg mistet besinnelsen.. Har så innmari dårlig samvittighet for jeg pleier være tålmodig med henne... Føler meg helt dårlig. Anonymous poster hash: f70f5...5d5
Nullstress;) Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 jeg lurer på hvor mange "verdens værste mamma" overskrifter jeg har lest her inne :) slapp av. barn tåler såpass. om du føler deg helt forferdelig, så snakk med henne. bedre at du stopper uønsket adferd enn at du overser den.
Iiiiik Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Alle mister besinnelsen med ungene sine, noen ofte og de fleste en sjelden gang. Alle som selv har barn kan kjenne igjen den følelsen av å miste kontrollen og den påfølgende skammen. Snakk med datteren din om det i morgen, med fokus på hvordan dere kunne unngått at det ble så ille.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Sånne tilfeller har vi ukentlig med seksåringen for tiden, så jeg synes absolutt ikke du fortjener den tittelen. Anonymous poster hash: 3b282...e15
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 Takk for gode tilbakemeldinger! Føler meg litt mindre stressa, selv om angsten for barnevernet er der... Hi Anonymous poster hash: f70f5...5d5
Sokkedyret Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 Barnevernet har definitivt viktigere saker å ta seg av! Og terskelen naboer har for å ringe bv er også langt høyere enn dette! Sånt skjer! Selv den beste mamma blir litt gal av og til. Ikke ta på vei for dette!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 Hvis barnevernet får melding om en mor som har vært sint på barnet sitt én gang så håper jeg da virkelig ikke de bruker ressurser på å undersøke det. Hører jeg at naboen er sint på barnet sitt, så tenker jeg ikke barnevern, jeg tenker "Jammen godt det ikke bare er vi som sliter av og til." Hører jeg at naboen brøler til barnet sitt hver dag så blir det noe annet. Anonymous poster hash: fff31...e8f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Eh, barnevernet har viktigere ting å gjøre enn å sjekke ut en unge som skrek litt høyt. Anonymous poster hash: 8aa7e...1bb Nei. Vi bor veldig lytt både ut mot gate og innad i boligen, og ble meldt av noen anonymt på helt likt grunnlag. Høyst sannsynlig var det ikke mitt barn det gjaldt i det hele tatt (selv om vi har hatt temperamentsutbrudd og konflikter også), siden vi hadde vært bortreist og lånt ut leiligheten til en barnefamilie i over en måned da meldingen kom. Ble henlagt etter undersøkelse, men likevel psykisk tungt. Stressende å ikke vite hvem i nærmiljøet som meldte, ubehagelig å frykte flere anonyme meldinger om barnet blir sint eller det er konfliktepisoder, og ubehagelig at det er innhentet info fra en rekke steder som vet at vi har hatt en bekymringsmelding på oss og dermed sikkert vil ha langt lavere terskel for å melde om det er noe senere, enn om de ikke hadde tenkt på oss som en familie som har hatt kontakt med barnevernet. Anonymous poster hash: bb38c...35d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 Barnevernet har definitivt viktigere saker å ta seg av! Og terskelen naboer har for å ringe bv er også langt høyere enn dette! Sånt skjer! Selv den beste mamma blir litt gal av og til. Ikke ta på vei for dette! Der tar du nok feil. Anonymous poster hash: bb38c...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå