Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Fys? Når man vil ha førsteretten?? Anonymous poster hash: 32191...d01
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Nei det er Fus Anonymous poster hash: e1cfe...a27
eplekart11&snørose14 Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Fysen på sjokolade har jeg hørt. Betyr å ha lyst på
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Fus for å være først! Eller Dibs som barna her sier. Jeg dibset den siste colaboksen! Anonymous poster hash: 9ce60...25a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Fysen har jeg hørt. Det er å ha lyst på noe - gjerne noe usunt som en Big Mac. Anonymous poster hash: 5dcc5...25f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Her jeg bor så sier vi fus for førsteretten og fysen på noe godt men fus kan jo høres ut som fys om man ikke er vant med ordet Anonymous poster hash: b5b25...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå