Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Noen som har fått morsmelkerstatning på blå resept her? Var det vanskelig å få det godkjent? Tok prosessen lang tid? Noen som vet av en spesialist i Trondheim som er god på babyer med allergi/intoleranse? Anonymous poster hash: 63ecf...a94
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Var hos spesialist når han var 5 uker gammel. Han sendte inn skjema og det var i orden etter et par dager. Etter deg skrev fastlegen ut resept. Vet ikke om Trondheim desverre
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Var hos spesialist når han var 5 uker gammel. Han sendte inn skjema og det var i orden etter et par dager. Etter deg skrev fastlegen ut resept. Vet ikke om Trondheim desverre Så greit å høre at det gikk såpass fort! 😊 må prøve å finne en spesialist her da. Håper det ikke er så lang ventetid på time😊 Anonymous poster hash: 63ecf...a94
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Så greit å høre at det gikk såpass fort! 😊 må prøve å finne en spesialist her da. Håper det ikke er så lang ventetid på time😊 Anonymous poster hash: 63ecf...a94 Vi ventet bare én uke. Sikkert fordi han var liten... lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Barnelege Ljubomir Nestorovic på Din Doktor er spesialist på allergier og astma hos barn. Han har tidligere vært overlege på St.Olavs. Du må ha henvisning fra fastlege. Mener at barn er prioritert slik at du får behandlet søknad om blå resept ganske raskt. Du kan kjøpe den selv på apoteket uten resept og mener at du kan få refundert penger fra den dagen det er søkt. Anonymous poster hash: 5d6f5...aff
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Fikk althera. Måtte legge ut en stund selv, men tok vare på kvitteringer med signatur fra apotekeren. Fikk sendt de inn med refusjonsskjema og fikk tilbake alt til slutt Anonymous poster hash: 991f2...9d5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Noen som har fått morsmelkerstatning på blå resept her? Var det vanskelig å få det godkjent? Tok prosessen lang tid? Noen som vet av en spesialist i Trondheim som er god på babyer med allergi/intoleranse? Anonymous poster hash: 63ecf...a94 Tok noen uker å få vedtaket fra Helfo, men det var ikke ille. Anonymous poster hash: 2ca42...46f
Roheryn Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 Vi går til en Andreas Slørdahl på Risvollan Medisinske Senter, og er så langt godt fornøyd. Tror det gikk ei drøy uke - muligens fjortendager - før søknaden til helfo gikk igjennom. Resepten fikk vi med en gang, så teoretisk kunne vi vel henta ut på den og fått det refundert (men vi bruker ikke mme, så har aldri henta ut noe. Har det bare i tilfelle det blir behov)
Tekoppen Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 Jeg vil anbefale Pediatricus i byen. Vi ble henvist av helsesøster, det tok ikke lang tid.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 Takk for gode tips og anbefalinger 😊 skal betale legen om henvisning i morgen!👍😊 Anonymous poster hash: 63ecf...a94
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 😮 oi, dette skulle jeg ønske jeg visste om tidligere Anonymous poster hash: 0c539...f52
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #12 Skrevet 13. september 2016 😮 oi, dette skulle jeg ønske jeg visste om tidligere Anonymous poster hash: 0c539...f52 Og nå fikk jeg med meg at det gjelder om barnet har intolleranser/allergier 😂 surrehue jeg er. Anonymous poster hash: 0c539...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå