Gå til innhold

Når begynte deres små med up & go bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å bruke det på min urolige baby på 9 måneder så bleieskift ble litt lettere. Men han har ofte så løs avføring at det bare renner rett igjennom det tynneste stoffet øverst på bleia

Anonymous poster hash: 19617...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri brukt det. Det var ikke tillatt i barnehagen, så da gadd vi ikke begynne å styre med det ellers heller.

Anonymous poster hash: 10bd5...0bb

Skrevet

Da hun var 8 mnd kanskje. Nekta å ligge stille på stellebordet. Greit å bruke det når man leverer i barnehagen. De kan jo rive dem opp på siden. Men i barnehagen bruker de bare bleier med teip. Det gjør jo ikke noe for oss. Like lett å ta av som up n go og vi kan bruke bare up n go hjemme :)

Anonymous poster hash: 269bf...ad1

Skrevet

Vi begynte vel med det litt før 18 mnd. Synes det er veldig greit og de sitter så godt på. Men greit å ha begge typer hjemme når vi plutselig skal skifte når han har på seg fullt utetøy.

Skrevet

Tror han var ca 1 år? Husker ikke helt.. Bruker fortsatt vanlige bleier om natta.

Anonymous poster hash: 5ea28...23f

Skrevet

Aldri brukt til mine.

Anonymous poster hash: 2b54e...bf2

Skrevet

Aldri brukt

Anonymous poster hash: 10771...ee3

Skrevet

Da de var ca et år og hadde lært å stå og gå.

Anonymous poster hash: 92362...29e

Skrevet

Bruker det på min lille urokråke på 7 mnd. Hun er svært aktiv og bleieskift er et strev uten like. Litt lettere med up&go når hun står/ruller/hopper/krabber etc når jeg prøver å ta på bleie :P

Anonymous poster hash: 27b3d...8b5
Skrevet

Eldste var vel ca 1,5 år, minste var rundt 10 mnd (da var bleieskift umulig). Vi har også vanlige bleier i barnehagen, ikke noe problem det.

Anonymous poster hash: db829...4ae

Skrevet

Synes upandgo er styr. Må jo ta av alle klærne. Har brukt det en periode om natta da vanlige bleier lakk.

Jeg skifter (vanlige) bleier stående jeg. Gjort på 2 sek :)

Skrevet

Aldri egentlig, prøvde såvidt når de kunne stå. Men de holdt ikke tett på gutta mine, og synes heller ikke det var veldig praktisk...

Anonymous poster hash: 503f8...6c9

Skrevet

Aldri brukt, pga man må kle av alt. Og bhg vil ikke ha det heller (av samme grunn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...