Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Jeg har alltid vært lite glad i å spille spill. I den siste tiden har jeg og min mann blitt kjent med et nytt par som tydeligvis elsker å spille brettspill😬Alt i fra spørrespill, ticet to ride, risk osv. Jeg blir helt dårlig av å bare tenke på at vi skal tilbringe en kveld med bare spilling.Jeg har aldri likt det, taper ALLTID, har ingen vinnerinstinkt og føler meg alltid veldig dum.... Er det andre som har det sånn? Hva sier dere for å unngå å spille? Føler at jeg ødelegger stemningen ved å ikke å juble når spillene kommer frem... Om 3 uker skal vi på ferie med dem, og mannen til vårt vennepar har allerede laget flere kveldsquiz... Kjenner jeg har begynt å grue meg til turen i stedenfor å glede meg...😯 Anonymous poster hash: 85928...740
Gjest Antarctica Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Hvorfor drar du på ferie med folk du ikke deler interesser med?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Fordi de er ellers veldig hyggelige folk 😊 Anonymous poster hash: 85928...740
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Fortell dem hvordan du føler det. Sansynlig vis vil de respektere det helt greit uten å tenke noe ille om deg, men hvis du ikke sier noe tror de nok du synes det er like moro som de synes. Tilby deg å bli med litt noen ganger bare for å være grei og så kan jo du foreslå at du lager middag mens de spiller ferdig eller at du leser for eksempel hvis de vil spille. Noen ganger kan dere kanskje spille par meg par hvor egentlig mannen din spiller og du bare er med litt for det sosiale. Anonymous poster hash: 5bb1f...071
Marriet Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Jeg er litt som deg, men jeg liker ikke å spille fordi jeg er en så ekstremt dårlig taper. Mannen min elsker å spille og inviterer gjerne til spillkvelder. Han er også en stor strateg og vinner bestandig. Ticket to ride tror jeg er yndlingspillet hans 😂 jeg blir med selvsagt, men jubler ikke, og jeg sørger alltid for nok vin og lever under "fake it until you make it" smiler og ler. Da blir kvelden sååå mye bedre
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Bare si fra at du ikke er noe glad i å spille spill. Jeg liker best å se på. Å en quiz på kvelden overlever du sikkert 😊 Anonymous poster hash: 00927...54c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Man gir litt og tar litt, en kveld spiller du med og later som du koser deg, en annen kveld sier du at du ikke har lyst til å spille. Anonymous poster hash: df918...554
sug lut Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 (endret) Oj. Vennene deres har bomma grovt på reisefølget og har all min medfølelse. Endret 12. september 2016 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 Håper det ikke er en lang ferie, for de tror sikkert dere er likesinnede og klare for spill hver kveld Anonymous poster hash: 21897...798
Gjest Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 En av veldig mange grunner til at jeg ikke reiser på ferie sammen med andre par.
Roheryn Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Mannen min er sånn. Han sier nei til å spille, ferdig diskutert. Så om jeg og besøk spiller, sitter han litt på siden og surfer på nettbrett/ser tv og deltar halvveis i samtalen når han har noe å bidra med 😛 Ta med strikketøy og sett deg litt utenfor, så kan du være sosial og samtidig slippe å spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå