Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Hsr de siste 4-5 vært på toalettet 6-7 ganger per døgn. Vanligvis er det bare 3 tippen 4 ggr i døgnet. Kan det være noe annet enn graviditet? Har ingen smerter ifm vannlating. Anonymous poster hash: 271f1...5ff
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Verdt å nevne at jeg ikke drikker mer enn vanlig. Anonymous poster hash: 271f1...5ff
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Kanskje urinveisinfeksjon, for man trenger ikke få smerter av det. Anonymous poster hash: 70446...435
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Det er jo ikke unormalt mye? Men 3 ganger er derimot uvanlig lite. Men det kan være diabetes Anonymous poster hash: fa3d0...0bb
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Ikke unormalt, men uvanlig til meg å være. Tror ikke 3-4 ganger er unormalt heller.. Anonymous poster hash: 271f1...5ff
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Men lever en urinprøve til lege og ta det derifra. Du må vaske deg nedentil og ta morgenurinen. Trenger ikke legetime for å lever er det. Glass fåes på apoteket. Anonymous poster hash: 70446...435
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Jeg skal gjøre det. Hatt uvi 2 ganger ila det siste året, men da tisser jeg veldig mye oftere og har veldig svie. Anonymous poster hash: 271f1...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå