Gå til innhold

Hadde dere dratt til legen med dette? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråkket på en kråkebolle i utlandet i helgen og alle disse piggene sitter igjen. Det gjør vondt å gå på det, så går kun på hælen. I går var det smerter konstant hele tiden, men ikke i dag.

Lurer derfor på om jeg kanskje bare skal la det være sånn og satse på at de blir støtt ut av seg selv? Men er litt bekymret for den store hvite prikken. Er den som gjør vondest.

Og selvfølgelig være obs på allmenntilstanden, i tilfelle infeksjon.

Anonymous poster hash: 049d5...c20

post-42-593789_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en tur til legen jeg.

Skrevet

Jeg hadde gått til legen for å få det fjernet. Men jeg gidder heller ikke gå rundt med unødvendig vondt da, der vet jeg folk er forskjellig ;) jeg synes heller ikke noe om den store gul/hvite flekken. Ser for meg ut som betennelse.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gå til legen. De plukker de ut for deg. Vært med på det mange ganger, det er mer normalt enn man skulle tro!

Skrevet

Gå til legen. De plukker de ut for deg. Vært med på det mange ganger, det er mer normalt enn man skulle tro!

Kvier meg veldig for jeg vet det kommer til å være svært smertefullt. Hadde bare håpet på at de ble støtt ut av seg selv. 😬

Men takker for alle svar.

HI

Anonymous poster hash: 049d5...c20

Skrevet

Vanligvis får man en betennelsestilstand, og fremmedlegemer blir da støtt ut. Hvis du er bekymret så er det nok greit å ta en tur til fastlegen.

Skrevet

Det der må jo fjernes! Enten hos lege, eller ta sjansen på å gjøre det selv. Jeg hadde nok gjort det selv.

Anonymous poster hash: 07fa0...211

Skrevet

Hvis du skal prøve selv anbefaler jeg at du drar på apoteket og kjøper embla krem. Bedøvelseskrem. Når den har virket får du noen andre til å ta de ut med pinsett.

Anonymous poster hash: b4ebe...b96

Skrevet

Hvis du skal prøve selv anbefaler jeg at du drar på apoteket og kjøper embla krem. Bedøvelseskrem. Når den har virket får du noen andre til å ta de ut med pinsett.

Du kan jo også prøve med jod. Husker vi smurte det på når vi fikk flis som barn. Det trakk ut flisene.

Skrevet

Jeg hadde prøvd selv først. Hvertfall den hvite. Rens godt med Pyrisept og ta på plaster.

Anonymous poster hash: 44603...17c

Skrevet

Fotbad med betadine (jod? På norsk) da pleier sånne betente fliser å gå ut, fortsett å desinfiser og ha på plaster

Anonymous poster hash: d9616...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...