Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Symptomene er følgende: mye hodepine og vondt i leddene og musklene. Tiltaksløs til de grader, ingenting gleder meg lenger, har ikke motivasjon til noe. Har ikke krefter til noen ting og kroppen "slår seg av" noen ganger slik at jeg halvveis besvimer og kommer til meg selv rett etterpå. Redusert matlyst og all mat smaker vondt. Har hatt mye kjør hjemme, på jobb og med barna ganske lenge nå. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 8b48d...a43
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Herregud, kom deg til lege! Når man besvimer ut av det blå er det på høy tid altså. Anonymous poster hash: af241...7c6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Selvfølgelig Du kan også ha stoffskifte problemer, være deprimert, ha mangel på f.eks vitamin B12, eller D-vitamin, ha problemer med opptak av næring i tarmen, ha blodkreft, en form for revmatisme.... Listen er uendelig Et legebesøk er nok på sin plass Anonymous poster hash: 9d4ea...c1e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Depresjon? Anonymous poster hash: 8b358...6a3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 D-vitaminmangel? Anonymous poster hash: 9488f...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå