Gå til innhold

Dere som merker at dere er blitt videre nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Revnet dere under fødsel?

Og dere som ikke merker stor forskjell, revnet dere?

Anonymous poster hash: 17c46...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Revnet dere under fødsel?

Og dere som ikke merker stor forskjell, revnet dere?

Anonymous poster hash: 17c46...07a

Revnet mye første gang, også innvendig. Følte ikke jeg var videre da. Fikk noen skrubbsår andre gang, men merkbart videre etterpå.

Anonymous poster hash: c9741...125

Skrevet

Nei, revnet ikke og har aldri sydd. Men utskrivningsfasen tok svært lang tid (flere timer).

Anonymous poster hash: f8ae5...5ff

Skrevet

Revnet med alle tre, føler meg ikke noe videre. Ble sydd da, så de har vel tilpasset det.

Anonymous poster hash: 12e3b...4dd

Skrevet

Tror ikke det er vits i å spørre om det her inne.I følge tidligere tråder har "alle" blitt trangere etter fødsel!

Anonymous poster hash: e42e7...19d

Skrevet

Ja, revnet en del innvendig. Jeg var trang før da, så det gjør vel egentlig ikke så mye. Sexen funker bra fortsatt

Anonymous poster hash: bda7b...b60

Skrevet

Tror ikke det er vits i å spørre om det her inne.I følge tidligere tråder har "alle" blitt trangere etter fødsel!

Anonymous poster hash: e42e7...19d

Det er jo ikke så uvanlig at det oppleves strammere pga mindre elastisk arrvev. Jeg slet de 4-5 første mnd etter fødsel, så ble det mykere igjen.

Anonymous poster hash: bda7b...b60

Skrevet

Etter de to første fødslene ble jeg ikke videre.mdenne gangen ble jeg klippet. Har ikke hatt sex enda, men jeg tror jeg har blitt skikkelig vid, dessverre.

Anonymous poster hash: f7e21...23b

Skrevet

Følte meg ganske vid lenge etter fødselen. Men nå 2 år etter fødsel og 1 år etter ammeslut føler jeg ting har bedret seg betraktelig. Er nok ikke helt som før anatomisk, men føler ikke jeg er nor videre

Anonymous poster hash: 1e41e...315

Skrevet

Følte meg ganske vid lenge etter fødselen. Men nå 2 år etter fødsel og 1 år etter ammeslut føler jeg ting har bedret seg betraktelig. Er nok ikke helt som før anatomisk, men føler ikke jeg er nor videre

Og jeg revnet minimalt, kun et pyntesting etter andre gang

Skrevet

Jeg har blitt veldig mye videre, men var også veldig trang før første fødsel. Ble klippet under første fødsel, ingen revning eller klipping under andre fødsel. Likevel blitt veldig vid. 😢

Anonymous poster hash: 31ba4...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...