Gå til innhold

Bestefar som har bilde av sønnens hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du reagert på det i det hele tatt? Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Mine barn har en bestefar som aldri har vist stor interesse, det var såvidt han kom i dåpene, og han kommer sjeldent i bursdager til barnebarna (han skal være hjemme og se på TV, selv om folk tilbyr seg å hente ham på trappa hans og kjøre ham helt frem til vår trapp, han trenger ikke å gå ut av bilen de 30 min det tar å kjøre engang :P )

Vel, min svoger har en hund som han lar foreldrene passe fra 7-17, hver dag, fordi han er på jobb og hunden ikke klarer å være alene hjemme. Som sagt så bryr ikke denne bestefaren seg om barnebarna sine, bestemoren bryr seg mye mer, så ser virkelig kontrasten der ja. 

Men han har masse bilder av hunden på PC'en og profilbildene hans på PC og Facebook er hunden. Han har null bilder av barnebarna. Hadde du tenkt noe over det i det hele tatt :P ??? Jeg synes det er så merkelig og utrolig sært.

Anonymous poster hash: ee5d3...8e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sært, ja. Men han høres kanskje ut som en person som sliter med det sosiale? Kanskje han har en form for sosial angst?

Hunden er jo mer hans enn sønnens - han ser jo den hunden langt flere timer i døgnet enn det sønnen gjør. Jeg vil tro den hunden er en form for terapi for ham, den han greier å vise/få følelser for, en kompis for ham.

Anonymous poster hash: 3166a...b59
Skrevet

Hadde du reagert på det i det hele tatt? Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Mine barn har en bestefar som aldri har vist stor interesse, det var såvidt han kom i dåpene, og han kommer sjeldent i bursdager til barnebarna (han skal være hjemme og se på TV, selv om folk tilbyr seg å hente ham på trappa hans og kjøre ham helt frem til vår trapp, han trenger ikke å gå ut av bilen de 30 min det tar å kjøre engang :P )

Vel, min svoger har en hund som han lar foreldrene passe fra 7-17, hver dag, fordi han er på jobb og hunden ikke klarer å være alene hjemme. Som sagt så bryr ikke denne bestefaren seg om barnebarna sine, bestemoren bryr seg mye mer, så ser virkelig kontrasten der ja.

Men han har masse bilder av hunden på PC'en og profilbildene hans på PC og Facebook er hunden. Han har null bilder av barnebarna. Hadde du tenkt noe over det i det hele tatt :P ??? Jeg synes det er så merkelig og utrolig sært.

Han liker vel dyr mer enn mennesker..? Jeg hadde syns det vært rart, men prøvd å ikke bruke så mye energi på det.

Anonymous poster hash: 067f9...7b5

Skrevet

De fineste folka jeg kjenner liker ofte dyr bedre enn mennesker :)

Anonymous poster hash: 89a59...0fc

Skrevet

Da tror jeg du har et feil syn på hva som er "fine folk", for folk som heller redder en kattunge fremfor et menneskebarn er onde!

Skrevet

Sært, ja. Men han høres kanskje ut som en person som sliter med det sosiale? Kanskje han har en form for sosial angst?

Hunden er jo mer hans enn sønnens - han ser jo den hunden langt flere timer i døgnet enn det sønnen gjør. Jeg vil tro den hunden er en form for terapi for ham, den han greier å vise/få følelser for, en kompis for ham.

Anonymous poster hash: 3166a...b59

Ja, han er merkelig. Litt i sin egen boble, kan man si. Alle som møter ham sier at han er en "skrue". 

Da sønnene hans ble født så han ikke på dem engang, var bare sjalu fordi kona hans ikke kunne gi ham like mye oppmerksomhet lenger (det er svigermors ord altså) 

Skrevet

Han liker vel dyr mer enn mennesker..? Jeg hadde syns det vært rart, men prøvd å ikke bruke så mye energi på det.

Anonymous poster hash: 067f9...7b5

Jeg vet ikke, det kan jo hende :) Men han har ikke noe imot å kverke katter med bare hendene, da. Det har han gjort mange ganger, han er kynisk sånn sett. Kanskje han er forelska i bikkja

Skrevet

Da tror jeg du har et feil syn på hva som er "fine folk", for folk som heller redder en kattunge fremfor et menneskebarn er onde!

Men du, det var jo ikke det jeg sa. Gjorde jeg?

De jeg kjenner hadde selvfølgelig reddet et barn før feks en kattunge. Men, de liker bedre å forholde seg til dyr. Jeg skjønner de godt. En hund ville for eksempel aldri gått inn på et forum å sutret over at bestefar har bilde av barnet i steden for hunden. De ville heller ikke gått inn her og vridd på sannheten som deg? så, kan jeg velge mellom hund og hormonellaer her inne, hadde jeg valgt hunden på flekken.

Skrevet

Hunnen er en venn han er sammen med hver dag. Det er ikke barnebarna. Det er ikke noen sammenheng mellom hvem han har bilde av og hvem han er glad i. Det blir som om han hadde vært hageinteressert og hadde mange bilder fra hagen på telefonen.

Det er selvfølgelig synd han ikke er så opptatt av barnebarna, men han kan likevel være veldig glad i dem og stolt av dem. Spessielt mens barna et små er det mange menn, og en god del kvinner, som egentlig ikke er så interessert. Det kan bedre seg kraftig når de blir eldre.

Anonymous poster hash: d20a5...1e9

Skrevet

Da må du kjenne mye jævlige folk!!!!

Skrevet

Så mye teite svar denne morgene. Står du for alle? Eller er mange her inne morgengretne eller bare generelt kjipe?

Jeg skrev de fineste folka. De andre jeg kjenner er også fine.

Våkn opp! Verden er ikke sort eller hvit, den har mye farger.

Skrevet

Hunnen er en venn han er sammen med hver dag. Det er ikke barnebarna. Det er ikke noen sammenheng mellom hvem han har bilde av og hvem han er glad i. Det blir som om han hadde vært hageinteressert og hadde mange bilder fra hagen på telefonen.

Det er selvfølgelig synd han ikke er så opptatt av barnebarna, men han kan likevel være veldig glad i dem og stolt av dem. Spessielt mens barna et små er det mange menn, og en god del kvinner, som egentlig ikke er så interessert. Det kan bedre seg kraftig når de blir eldre.

Anonymous poster hash: d20a5...1e9

Han offer og akker seg over at han må lufte den, men det kan jo være at han liker den, sånn egentlig :) ! Han hakker alltid på eldste barnebarnet når vi er der, svigermor kjefter på ham, men han er ikke så snill :( 

Skrevet

Men du, det var jo ikke det jeg sa. Gjorde jeg?

De jeg kjenner hadde selvfølgelig reddet et barn før feks en kattunge. Men, de liker bedre å forholde seg til dyr. Jeg skjønner de godt. En hund ville for eksempel aldri gått inn på et forum å sutret over at bestefar har bilde av barnet i steden for hunden. De ville heller ikke gått inn her og vridd på sannheten som deg? så, kan jeg velge mellom hund og hormonellaer her inne, hadde jeg valgt hunden på flekken.

Hvis de redder et barn fremfor et dyr, liker de mennesker bedre enn dyr :) ! Forstår du det nå? Hvis man virkelig liker dyr bedre enn mennesker, redder man dyr fremfor mennesker - alltid. Ellers lyver man. 

Det er så idiotisk å ta eksempel i at en hund ikke ville gått inn på et forum! HAHA.. en hund er dum, selvsagt ville den ikke det. Den vet nesten ikke at den eksisterer engang. Takk for en god latter  :legrine:

Skrevet

Javisst, det må hun. 

Skrevet

Hvis de redder et barn fremfor et dyr, liker de mennesker bedre enn dyr :) ! Forstår du det nå? Hvis man virkelig liker dyr bedre enn mennesker, redder man dyr fremfor mennesker - alltid. Ellers lyver man.

Det er så idiotisk å ta eksempel i at en hund ikke ville gått inn på et forum! HAHA.. en hund er dum, selvsagt ville den ikke det. Den vet nesten ikke at den eksisterer engang. Takk for en god latter :legrine:

Sukk...

Få det et liv.

Skrevet

Sukk...

Få det et liv.

*deg

Skrevet

Å like dyr bedre enn mennesker handler for meg om å ikke like det komplekse. Mennesker er jo langt mer komplekse enn dyr, og dermed vanskeligere å forholde seg til. Det er akkurat det jeg liker. 

Denne bestefaren høres unektelig litt sær ut, og det er tydelig at han har relasjonelle vansker. Det er selvfølgelig sårt at han foretrekker en hund fremfor barnebarna, men det er lite sannsynlig at han vil endre seg. Prøv å akseptere det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...