Gå til innhold

Hva er det dummeste du har brukt penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det, og hva var summen?

Anonymous poster hash: 83b51...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke nøyaktig sum, men det absolutt dummeste jeg har brukt penger på er inngang til pyramidespill. Tror det var 5000 for å kunne selge kosttilskudd og mobilabonnement via noe som het seven Jeg skammer meg så mye at jeg tør ikke bruke nick på dette innlegget engang!

Anonymous poster hash: c6e26...70e

Skrevet

masse forskjellige tabelletter for å få bedre hukommelse,syns ikke det virket.

Koster ca 500 kr

Anonymous poster hash: 12fdd...dc8
Skrevet

Lesebriller med styrke 0,25 til 3500. Fordi jeg syns briller er kult og har alltid ønsker meg det. Ser helt fint, og bruker dem aldri.

Skrevet

Var ikke dyre greiene men en terrassevarmer fra netthandelen, aldri blitt brukt 😜

Anonymous poster hash: 157a8...236

Skrevet

Innendørs elektrisk grill. Fatter ikke hvorfor jeg kjøpe den. Brukt den tre ganger...

Skrevet

Har blitt en del klær hvor mange gikk til frelsesarmeen med merkelappen på. Skammer meg og har blitt flinkere til å ikke kjøpe på impuls.

Og så kjøpte jeg og mannen nintendo wii. Ble vel brukt 2 ganger eller noe sånt. Kostet flere tusen :/

Skrevet

Jeg har kjøpt mange svindyre støvletter. Superfreshe med skyhøye heler.... Som jeg ikke klarer å gå med. Har ikke gjort dette på noen år nå, så jeg har tydeligvis lært.

Skrevet

Hypnose mot godteri-sug. Var ikke i nærheten av å fungere engang.

Anonymous poster hash: 656e2...f41

Skrevet

Kjøpte en gang Sony Z3, skulle liksom prøve å gå fra Iphone til androide. Den Sonyen gikk i tusen knas av et lite dunk. Iphonen min tåler 10x mer. Ble dyrt å kjøpe billig telefon. Aldri mer.

Anonymous poster hash: 621bf...7c6
Skrevet

En hund

Anonymous poster hash: 1fa3f...a54

Skrevet

Bare en ting??

Gård til nesten 2 millioner for mange mange år siden. Sammen med mannen.

Av litt mindre ting ferskt i minne er det klær. I bøtter og lass.

Skrevet

Tobakk. Sum tør jeg ikke tenke på engang.

Anonymous poster hash: bdddb...47f

Skrevet

Cool sculpting (fettfrysing) av mage, hofter og lår. Skulle egentlig ta fettsuging av lår, men ble av klinikken overtalt til dette cool sculptingsgreiene i stedet. Brukte nærmere 20.000,-. Hjalp ikke EN DRITT. Vondt gjorde det også.

Angrer helt sykt mye på at jeg lot meg overbevise. Fettsuging hadde jo i det minste gitt et synlig resultat.

Anonymous poster hash: 953b1...799

Skrevet

Dop.. Brukt flere titalls tusen 😣😳 Angrer dypt på at jeg kunne synke så lavt, men er heldigvis et tilbakelagt kapittel

Anonymous poster hash: 93a48...59d

Skrevet

Må bruke penger nå på å reparere bil etter kollisjon som var min skyld. Et sekunds uoppmerksomhet blir veldig dyrt. Det synes jeg er dumt og unødvendig.

Anonymous poster hash: 80cef...199

Skrevet

Pokécoins på Pokémon Go.....

Anonymous poster hash: 856cf...ad5

Skrevet

Iskremmaskin..

Anonymous poster hash: f7535...c84

Skrevet

En brukt grill av en kollega. Koster 700kr og var skikkelig rusten! Turde ikke si noe siden det var en kollega. Har brukt den en gang. Jeg liker ikke å grille en gang.

Anonymous poster hash: bd65d...53b

Skrevet

En brukt grill av en kollega. Koster 700kr og var skikkelig rusten! Turde ikke si noe siden det var en kollega. Har brukt den en gang. Jeg liker ikke å grille en gang.

Anonymous poster hash: bd65d...53b

😂😂😂

Anonymous poster hash: 02df2...b2a

Skrevet

Iskremmaskin..

Jeg også!

Og sikkert masse annet jeg har fortrengt...

Skrevet

Jeg også!

Og sikkert masse annet jeg har fortrengt...

Hehe, ja den har stått ubrukt! Popcornmaskin kjøpte jeg og. Og nå kom jeg på at jeg kjøpte et belte på TV-shop med gelé som sendte elektriske støt i magen som skulle forbrenne fett! Det stakk og gjorde så sykt vondt å ha det på, så det gikk rett i søpla 😂

Skrevet

Hehe, ja den har stått ubrukt! Popcornmaskin kjøpte jeg og. Og nå kom jeg på at jeg kjøpte et belte på TV-shop med gelé som sendte elektriske støt i magen som skulle forbrenne fett! Det stakk og gjorde så sykt vondt å ha det på, så det gikk rett i søpla 😂

Å herregud! Det hadde JEG fortrengt! Kjøpte også et sånt belte i min grønne ungdom. I en eller annen flytteprosess har det havna hos mamma. Og der ligger det enda på gjesterommet 😂 meget lite brukt, ubehagelig og fælt. Dyrt var det og! Tvshop ass..

Skrevet

Menskopp! 

Altså, jeg unner dere en god opplevelse, dere som er fornøyd med den og bruker den, men for meg ble det unødvendige penger. 

Kjøpte den for flere år siden, når den ble oppdaget her inne. Var jo sååå fantastisk, så jeg måtte bare ha den! Viste seg at hormonspiralen jeg nettopp hadde fått inn ikke gir meg brukt for noen menskopp... 

Kostet 700,- med levering og alt, og er kun brukt som shotteglass på et vorspiel... 

Anonymous poster hash: ee44d...a77
Skrevet

Utleiemegleren i Oslo.

De tok pengene mine hver måned i x antall år. Da jeg til slutt skulle selge leiligheten -og si opp leieforholdet- gikk de nærmest under jorden. De glemte også at det var jeg som var klienten, ikke leietakeren. Håpløst uproff og inkompetent virksomhet.

Anonymous poster hash: ab8d0...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...