Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #26 Skrevet 13. september 2016 Ja det spørs, hun er 85% treffsikker, så man må bare vente å se hvilken prosentdel det og det kommer på Leste en annen artikkel om at hele Europa blir rammet i November i år Rammet av hva? Anonymous poster hash: 9028c...b68
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #27 Skrevet 13. september 2016 Trump vinner. Jeg leste blogginnlegg til Michael Moore (Bowling for Columbine) og han har 5 grunner som er så innlysende at det skremmer. En av dem er at folk kommer til å stemmer på Trump rett og slett fordi de kan. Er man alene i stemmeboden kommer skapanarkisten frem. En annen grunn er å si Fuck you! til politiske establishment som Trump ikke er en del av. Man trenger ikke like Trump, man trenger ikke være enig med ham, men ved å gi sin stemme til ham viser man fingeren til et ødelagt system. Les hele: http://michaelmoore.com/trumpwillwin/ Så ja, jeg er rimelig sikker at Trump vinner. Hva det betyr for verden får vi se. Jeg tror ikke det betyr maksimal krise, de klarte en skuespiller som president uten at han trykket på knappen. Anonymous poster hash: d89ce...1a1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #28 Skrevet 13. september 2016 Jeg frykter at det blir Trump. Og jeg frykter hva konsekvensen av det blir. Ingen av dem er gode nok kandidater, mener jeg, men Clinton har i hvert fall litt mer jordkontakt enn den usikrede granaten hun kjemper mot. Dessverre tror jeg at Clintons sykdom nå kan være det som bikker det hele. Jeg håper jeg tar feil! Tanken på at Trump skal ha kontroll over atom-kofferten er mildt sagt skremmende, den mannen har ingen impulskontroll og ingen hemninger. Anonymous poster hash: b6d00...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå