Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Har et barn som begynte i 1. Klasse i år. Alle skal ha skift liggende i hylla i gangen. For 2 uker siden forsvant en fleesegenser fra hylla hans. Litt irriterende, men sånt kan jo være lett å rote bort, selv om han ikke har brukt den enda. I forrige uke derimot forsvant hele posen med skiftklær oppi. Med bukse, shorts, trøye, genser og sokker... alt han har liggende i hylla er merket. Hva kan jeg gjøre med det? Vet at skolen ikke er ansvarlig for det som forsvinner, men det er veldig skjipt at det ikke har gått 1 mnd engang av skoleåret før alt I hylla hans bare sporløst forsvinner. Dette er jo noe han MÅ ha liggende, men det frister lite å ta med nytt. Burde jeg ta det opp med lærer, eller bør jeg bare la det ligge og ta med nytt for hver gang? Anonymous poster hash: 8d5fd...75a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Ta det opp med lærer, veldig spesielt at alt tøyet har forsvunnet. Kanskje lærer kan sende ut en felles mail om at de har observert at klær er forsvunnet og ber alle ta en ekstra sjekk hjemme? Ha kun "utslitte" skifteklær liggende og merk de gjenre utenpå med navn, så blir de ikke så atraktive å ta... Anonymous poster hash: ad52e...942
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 De har sikkert en glemmekasse. Har blir alt tøy som ikke ligger på plassen lagt der. Det er ingen ansatte som legger på plass ting som havner på gulvet. Sånn sett har det ikke noe å si om det er merket, men det er jo mye enklere å vite at det faktisk er deres genser som ligger i kassa sammen med 30 andre hvis den har navn. Anonymous poster hash: a3998...733
sug lut Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 (endret) Noen unger stjeler. Sånn er det bare. Du kommer nok dessverre ingen vei med det i forhold til skolen (har prøvd med jevne mellomrom i femten år). Endret 12. september 2016 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå