Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Baby som har hatt kolikk, blitt bysset eller ammet i søvn hele tiden. Gjort det som har fungert. Vogn og bil aldri fungert. Bare hyl. Nå fungerer ingenting! Eller, dvs, hun sovner til slutt om jeg ammer eller bysser, men etter mye skriking. Hender jeg bysser like lenge som hun sover. Korte powernaps. Og blitt vanskeligere å legge henne ned etter at hun har sovnet. Tror jeg må finne på noe nytt, for hun er tydelig trøtt og får ikke søvnen hun trenger. Det beste vil selvsagt være at hun sovner i senga si. Hun er så nysgjerrig, sikkert derfor byssing begynner å utgå. Noen som har gode erfaringer med opp- ned-metoden med så liten baby? Anonymous poster hash: 5efdf...f0e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Vi satte støvsugeren under vogga og slo på den. Det funket her. Unger er rare😳 Anonymous poster hash: 8abd8...355
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Vi satte støvsugeren under vogga og slo på den. Det funket her. Unger er rare😳 Anonymous poster hash: 8abd8...355 Hehe. Det tror jeg hadde skapt skikkelig lakenskrekk her. Støvsugeren liker hun mildt sagt ikke. 😂 Anonymous poster hash: 5efdf...f0e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Hehe. Det tror jeg hadde skapt skikkelig lakenskrekk her. Støvsugeren liker hun mildt sagt ikke. 😂 Anonymous poster hash: 5efdf...f0e Hi Anonymous poster hash: 5efdf...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå