Gå til innhold

Hvordan skjule at man kaster opp best mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjen vet jeg om. Noen flere råd?

Anonymous poster hash: 0b41b...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt. Deretter oppsøker du hjelp.

Det er dessuten ikke lov å spørre om slikt her.

Anonymous poster hash: 44e6a...c4a

Skrevet

Slutt. Deretter oppsøker du hjelp.

Det er dessuten ikke lov å spørre om slikt her.

Anonymous poster hash: 44e6a...c4a

Du vet jo ikke om dette handler om svangerskapskvalme tidlig i et svangerskap, hvor man fortsatt ønsker å holde det skjult?

Anonymous poster hash: 7465c...7e2

Skrevet

Du vet jo ikke om dette handler om svangerskapskvalme tidlig i et svangerskap, hvor man fortsatt ønsker å holde det skjult?

Sannsynligvis ville man jo skrevet det da..

Anonymous poster hash: 5bef0...77b

Skrevet

Dusjen vet jeg om. Noen flere råd?

Man spyr jo ikke i dusjen 😱

Anonymous poster hash: 60700...aa6

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

For det første (slik allerede nevnt): da burde man presisere det.

For det andre: folk med bulimi kan like fullt lese tråden og bruke tipsene til å skjule egen sykdom, med fatale følger.

Råder alle til å ikke poste tips.

Skrevet

Nå ble jeg flau, jeg mente selvfølgelig ifm svangerskapskvalme!! Jo, jeg kaster opp i dusjen, og rengjør etter meg. Ungene vil skjønne hva som er greia om de får med seg at jeg kaster opp hver dag, det er nemlig ikke så lenge siden sist jeg var gravid. Så jeg går alltid i dusjen om morningen når jeg kjenner det kommer. Men nå har det begynt på ettermiddagen også, og jeg kan jo ikke gå i dusjen hver gang.

Forstår hvis dette er et tema som ikke passer seg.

Skrevet

Vi har radio på do, så jeg tar på radioen og spiller musikk. Jeg har hyperemesis og bråker veldig når jeg spyr😬

Anonymous poster hash: 90dde...6c3

Skrevet

Skjule fordi du ikke vil si at du er gravid eller for å skåne omgivelsene?

Uansett så syns jeg du ikke bør skjule det. Har man så sterk graviditetskvalme er det like greit å informere omgivelsene slik at man får hjelp/forståelse etc. Denne "ikke si noe før uke 12" greia er i utgangspunktet veldig merkelig i mine øyne.

Å spy i dusjen virker veldig rart.

Skru på kranen, skru på musikk eller noe sånt og kast opp i do. Skal være være unødvendig at du må bruke masse energi på å "skåne" andre for dette. Slitsomt nok å kaste opp hele tiden, husker det ikke ga seg før rundt uke 30 med ene ungen, urk!

Skrevet

Det er jo fantastisk imponerende heslig hvis du spyr i dusjen!! Spruter jo på vegger og overalt! ÆSJ!! Hva med å la dusjen stå på mens du spyr i do som er normalt? Sett på dusjen og radio du. Æsj, ser for meg spyet fly på vegger og oppetter leggene osv😖

Anonymous poster hash: f4b0d...674

Skrevet

Æsj! Fin måte å spre bakterier på når du kaster opp i dusjen. Det er noe av det ekleste jeg har hørt. Kast opp i do, skru evt på kran, dusj, men for all del ikke kast opp i dusjen. Hvor ble det av sunn fornuft?

Anonymous poster hash: 10c26...c59

Skrevet

Har du noen gang rengjort et sluk hvor dusjvannet går ned i, Hi?

I så fall vet du at ikke alt går ut i sluket, f.eks. blir en del hårrester liggende igjen.

Ved å kaste opp i dusjen risikerer du å skape en bakteriebombe i sluket ditt - selv om du vasker selve dusjen etter deg.

Anonymous poster hash: fcd49...e82
Skrevet

Ha ha, det er noe av det ekleste! Du tar evt matrester som ikke har forsvunnet ned i sluket og skyller ned i do. Smart HI, smart... Nei kast heller opp i do, med dusjen på!

Anonymous poster hash: c3947...e8f

Skrevet

Urgh, du spyr inni dusjen? Så utrolig motbydelig...

Spy i do, sett på kranen og evt musikk

Anonymous poster hash: cd11c...f6b

Skrevet

Nå er det jo slik til hi is forsvar at når man er gravid og morgen kvalm kaster man jo opp ingenting. Det er ingenting i magen å kaste opp kun syre og spytt. I hverfall var det slik med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...