Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Jeg har ei enslig venninne som vurderer å reise til Danmark for IVF. Jeg mener at hun egentlig ikke passer til å få barn. Bør jeg holde kjeft og håpe på at hun ikke blir gravid, eller prøve å få henne til å endre mening og ikke reise i det hele tatt? Anonymous poster hash: c69f4...5c0
Gustav Klitt Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Det kommer an på hva du mener med at hun ikke passer til å få barn. Er hun prostituert rusmisbruker med schizofreni, eller er det mer det at hun lager litt for mye Toro-mat, liksom?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Hva er det som får deg til og mene hun ikke er i stand til å ta vare på et barn? Anonymous poster hash: 533d4...209
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Jeg synes ikke hun er flink med barn, har det rotete hjemme, drikker nesten hver helg hun har fri, bruker mye penger på interiør og klær, veldig egoistisk. Jeg ville aldri spurt henne om å passe mine barn. Anonymous poster hash: c69f4...5c0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Veldig mange forandrer seg når de får barn. Hun kan til tross for disse tingene bli en god mor. Jeg har det rotete, jeg er ikke flink med barn og festet mye før jeg fikk barn. Jeg er flink med egne barn. Følger de godt opp, gir god omsorg og er tilstede. Fester kun ved spesielle anledninger. Man blir gjerne også mindre egoistisk og selvsentrert etter å ha fått barn. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det vil nok gå fint Anonymous poster hash: 1a702...812
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Dette er vel strengt tatt ikke din sak! Anonymous poster hash: b6f6a...458
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Jeg synes ikke hun er flink med barn, har det rotete hjemme, drikker nesten hver helg hun har fri, bruker mye penger på interiør og klær, veldig egoistisk. Jeg ville aldri spurt henne om å passe mine barn. Anonymous poster hash: c69f4...5c0 Høres ut som ei normal singel dame spør du meg. Hva gjør deg så mye mer skikket til å ha barn egentlig? En ryddig,snerpete avholdsdame er ikke automatisk en bedre mor. Anonymous poster hash: c63a6...ae0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Jeg synes ikke hun er flink med barn, har det rotete hjemme, drikker nesten hver helg hun har fri, bruker mye penger på interiør og klær, veldig egoistisk. Jeg ville aldri spurt henne om å passe mine barn. Anonymous poster hash: c69f4...5c0 Oj, er du en av dem...? Little Miss Perfect? Anonymous poster hash: fa9e6...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå