Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Ungdomskjæresten min er gått bort. Vi var sammen noen år. Vi har alltid vært i den samme gjengen, så etter bruddet har vi sett hverandre i sammenkomster som har vært arrangert og 40 årslag osv. Da den triste nyheten kom, så jeg det som en selvfølge at jeg skulle komme. Men så kom det en SMS fra en venninne i denne gjengen som var i korte trekk slik "han drakk jo mye fordi han var deprimert. Vet dere to hadde noe sammen og det var spesielt for han og du var hellig for han. Ingen kunne snakke negativt om deg foran han. Han glemte aldri deg og begynte å drikke mye etter bruddet".... Jeg visste ikke at alkohol var årsaken til dødsfallet. Jeg søkte ikke så mye etter årsak heller, for jeg tenkte at søsknene eller foreldrene hans ville fortalt det om det var ønskelig. Nå tenker jeg at jeg kanskje er årsaken til at han er borte og ikke bør vise meg i begravelsen. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 288e4...aae
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Hun hørtes bitter ut. Dra i begravelsen, det viser at du brydde deg om han. Anonymous poster hash: 2b9f4...dc5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Du har truffet ham jevnt og trutt i over 20 år og ikke merket noe? Tror nok ikke DU er grunnen til at han er død nei🙈 Anonymous poster hash: c302d...b5f
soleia Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Eg tenkjer at du skal gå. Du har vore ein viktig person i livet hans, og eg trur familien vil sette pris på at du heidrar han ved å komme i gravferda. Han var glad i deg, og du i han, og det er ikkje din feil at han fekk depresjon og drakk, sjølv om du kanskje (?) var ein del av årsaka.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Jeg ville gått i begravelsen. Anonymous poster hash: d4bc5...6b2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Du har truffet ham jevnt og trutt i over 20 år og ikke merket noe? Tror nok ikke DU er grunnen til at han er død nei🙈 Anonymous poster hash: c302d...b5f Jeg håper jo ikke det. Men slik hun skrev, så fikk jeg stikk i magen. Og hver gang vi har treffes, så har det vært alkohol involvert, men han har ikke vært overstadig beruset Anonymous poster hash: 288e4...aae
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Synes du bør gå. Anonymous poster hash: 8e803...856
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Så unødvendig sms fra en "venninne" Du bør selvsagt gå i begravelsen Anonymous poster hash: 8a1f8...9fc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 Gå i begravelsen du. Kan hende han begynte å drikke etter bruddet, men det er jo aldeles ikke din feil. Anonymous poster hash: 6f487...016
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #10 Skrevet 11. september 2016 Skjønner hvordan du tenker men jeg ville dratt i begravelsen. Jeg var sammen en som truet med å ta selvmord hele tiden etter det ble slutt. Det verste var at til slutt gjorde han det også faktisk å jeg fikk skyldfølese å følte at jeg burde forhindret det. Det var tross alt kun meg han hørte på. Men jeg kunne ikke være barnevakt for han nesten av livet bare fordi han aldri kom over bruddet mellom oss. Jeg valgte likevel å gå i begravelsen,jeg følte at jeg trengte en avslutning for å klare å gå videre. Tror jeg hadde angret veldig om jeg ikke gikk. Anonymous poster hash: e24f2...3c6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Gå i begravelsen du. Kan hende han begynte å drikke etter bruddet, men det er jo aldeles ikke din feil. Anonymous poster hash: 6f487...016 Han drakk da vi var sammen også, men bare i helgene og ikke mye.. Fulle ble vi jo, men vi var barnløse og var i "festeperioden" av livet. Anonymous poster hash: 288e4...aae
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 Nei, ærlig talt! Ingen er grunn til at noen drikker seg i hjel eller tar livet sitt. Ingen av oss er da ansvarlig for våre ekser! Utrolig unødvendige sms av venninna di. Å møte i begravelse viser respekt. Anonymous poster hash: 9935e...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå