Gå til innhold

Oioi.. Et barn til nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen sa i dag han gjerne vil ha barn nr.4, helst før han er 40. Det er 1,5 år til.. Har lyst på et barn til, men nå fikk jeg litt småangst😁

Hvordan er det å ha 4 barn i forhold til 3? Minste er 6 år nå, så det blir jo bare et småbarn og tre store. Det å "begynne på nytt" med småbarn gjør meg ingenting.

Anonymous poster hash: 6e1e3...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for IT.Eg har 4.Går fint her i huset og tenk når dei vert vaksne så har dei 3 søsken kvar.Eg føler meg heldig og stolt.No har ingen av dei spesielle utfordringar så då er det ikkje så mykje.

Skrevet

Hadde aldri gjort det frivillig!!! Koselig med baby, men du må gjennom toddlerstadiet på nytt også. Det hadde jeg aldri begitt meg ut på så lenge minstemann nå har blitt 6.

Anonymous poster hash: 6f9f5...112

Skrevet

Hadde aldri gjort det frivillig!!! Koselig med baby, men du må gjennom toddlerstadiet på nytt også. Det hadde jeg aldri begitt meg ut på så lenge minstemann nå har blitt 6.

Heldigvis for hi, gjør det ikke noe for henne.

Anonymous poster hash: a16eb...e97

Skrevet

Heldigvis for hi, gjør det ikke noe for henne.

Anonymous poster hash: a16eb...e97

Sant det. Tar selvkritikk på svaret. Var så ivrig på å skrive det at jeg faktisk ikke fikk med meg siste setninga til HI. Beklager 😊

Skrevet

Du begynner jo ikke på nytt, men husk at det er 6 år til du er der du er idag igjen, og da er mannen din nesten 50 år. Vil dere ikke heller ha noen gode år for dere selv? 

Anonymous poster hash: 1ab1c...f36
Skrevet

Du begynner jo ikke på nytt, men husk at det er 6 år til du er der du er idag igjen, og da er mannen din nesten 50 år. Vil dere ikke heller ha noen gode år for dere selv?

Anonymous poster hash: 1ab1c...f36

Jeg elsker de travle småbarnsåra, det gjør mannen også. Så gode år får vi uansett. Er dessuten (forhåpentligvis) mange gode år etter 50 også ;)

Tror jeg bare må gjøre det nå. Har ønsket det lenge, og nå ble det litt "nå eller aldri", og jeg fikk litt panikk;)

Anonymous poster hash: 6e1e3...de3

Skrevet

Høres ut som dere bør kjøre på :) spennende. Lykke til!

Anonymous poster hash: 89f60...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...