Gå til innhold

Når synes DU det er ok at jenta di begynner med string?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun kjøper dem selv.

Og "nekterne" er på banen igjen ser jeg. Man kan ikke "nekte" allting alltid. Dialog er stort sett bedre.

Skrevet

Hvorfor nekter dere tenåringsdøtrene deres å gå med string??

Jeg bruker det selv. Ikke hver dag, men når jeg har på meg bukser hvor eventuelle trusekanter synes gjennom buksa.

Er sååå ulekkert med todelt rumpe!!

Anonymous poster hash: 4342b...7f7

Skrevet

Har en voksen jente og to trettenåringer.

Tror eldste begynte å kjøpe noen få stringtruser for lommepengene sine på ungdomsskolen. Jeg sa vel hva jeg mente im det, men synes ikke dette var en kamp verd å ta. Hva skulle jeg liksom gjort? Vaskenekt? Inndra lommepenger?

Er selv oppvokst med en mor som var "nekter". Hvis hun ikke likte noe var det tull og tøv og vi kunne bare glemme det.

Etter ungdomsskolen kjøpte største mye undertøy for egen lønn.

Hvis det er tidlig debut dere tenker på, kan jeg opplyse at hun først fikk kjæreste i russetida. Så slapp av.

De på tretten er ikke helt der at stringtruser er et tema. De bruker heller lommepengene på andre ting.

Anonymous poster hash: 77d36...6d0

Skrevet

Og jeg har ikke funnet meg i diva-nykker fra barna. Likevel har vi åpne, gode forhold som ikke trenger tenåringstrass eller autoritære foreldre.

Anonymous poster hash: 17a9f...16e

Diva? Å selv kunne velge undertøy i en alder av 13-år?

Skrevet

Det er forskjell på en string som denne: http://lingerie-caroline.fr/E-Boutique/894-thickbox_default/string-sexy-precieux-tissage-lise-charmel-acc0503.jpg

Og denne: https://www.sparkjop.no/mam/celum/celum_assets/8798731698206_L_815864_Sort_68744_jpg.jpg?3

Klarer man å finne noe sexy, seksualisert eller uanstendig over den siste, er min mening at man har et litt annerledes tankesett om hva som er sexy enn de fleste.

Anonymous poster hash: 2f788...22c

Hva er oddsen for at en 13-åring ønsker seg  den øverste? Du snakker om å skille seg ut i vennegjengen?

Problemet er at dere kobler truser med sex. Det er feil og en tanke sykt.

Skrevet

Et hedersord som fortjener sin plass i dagligtalen :-)

Anonymous poster hash: 53861...d2b

Vi sier undikk! Og strømpikk, haha

Skrevet

Vi sier undikk! Og strømpikk, haha

Strømpikk, er det et annet ord for vibrator? :klo:

Anonymous poster hash: 07601...557

Skrevet

Strømpikk, er det et annet ord for vibrator? :klo:

Anonymous poster hash: 07601...557

Haha, nei det er strømpebukse. Men det er jo et litt tvilsomt ord ja...

Skrevet

Jeg ville ikke nektet 13-åringen min string. Jeg nekter dem å være ute så lenge de vil, jeg sjekker at foreldre er hjemme ved overnatting, jeg nekter dem å være hjemme fra skolen hvis de er litt slitne, jeg følger med på om tenåringen drikker alkohol, jeg nekter barna store mengder godteri i hverdagen, og å bare sitte foran en skjerm.

Men undertøy nekter jeg ikke så lenge det er funksjonelt. Det er mannen som står for klesvask her, og jeg ville nektet ham å nekte visse plagg.

Skrevet

Jeg har igrunnen aldri tenkt på stringtruser som et sexy plagg.

Jeg vil aldri kjøpe stringtruser til barna mine av hygieniske årsaker. Strengen går rett forbi anus og tar med seg bakterier til vagina.

Hvis de kjøper string for egne penger, så kommer jeg selvsagt til å vaske dem.

Skrevet

Hva er oddsen for at en 13-åring ønsker seg  den øverste? Du snakker om å skille seg ut i vennegjengen?

Problemet er at dere kobler truser med sex. Det er feil og en tanke sykt.

Om dattera di går for den øverste versjonen har du større problemer enn at hun ønsker å bruke stringtruse.

Anonymous poster hash: b5c19...609

Skrevet

Om dattera di går for den øverste versjonen har du større problemer enn at hun ønsker å bruke stringtruse.

Den skulle ikke til lektor....

Skrevet

Det er forskjell på en string som denne: http://lingerie-caroline.fr/E-Boutique/894-thickbox_default/string-sexy-precieux-tissage-lise-charmel-acc0503.jpg

Og denne: https://www.sparkjop.no/mam/celum/celum_assets/8798731698206_L_815864_Sort_68744_jpg.jpg?3

Klarer man å finne noe sexy, seksualisert eller uanstendig over den siste, er min mening at man har et litt annerledes tankesett om hva som er sexy enn de fleste.

Anonymous poster hash: 2f788...22c

Men til denne.

Skrevet

Tenker de må få bestemme dette selv fra de begynner på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: fb07b...a29
  • 5 år senere...
Skrevet

Når hun har plutselig lyst til gå i det .   Helt fritt valg det hva hun vil ha under klærne av di forskjellige undertøy som finnes.   Er ikke satt noe spesiel regel bare for et lite tøystykke annet enn må være ferdig med bleier da for hadde blitt veldig sølette å gjøre i buksa med bare string under...   

Skrevet

Når hun kommer i pubertetsalder får hun bestemme slikt selv, men jeg hadde ikke kjøpt stringtruser til et lite barn uansett om hun ønsket seg det. 

Anonymkode: fe5d4...3cf

Skrevet

Det skal ikke jeg legge meg så mye oppi. 12 - 13 kanskje. 

Anonymkode: 22db1...dca

Skrevet

Hvis og når datteren min vil ha stringtruse, kommer jeg til å gi det minst mulig oppmerksomhet. Dvs jeg kommer ikke til å mene noe om det, hun får velge sjøl, og det er bare dumt å la det bli noe viktig. Men jeg kjøper det ikke til henne, og det blir ikke jeg som foreslår det. Men når hun blir 13-14 kommer hun til å velge klærne sine sjøl.

Anonymkode: 3dd7c...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...