Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Dette er en tenkt problemstilling basert på noe som har skjedd. Ser for deg følgende: Din kusine blir ansatt i samme bedrift, men hun vet ikke at hun er din kusine. Deres fedre som var brødre er begge døde og dere mistet kontakten da hun var liten slik at hun ikke husker. Det er litt familiegruff og noe kan nok gi et lite hyggelig bilde av hennes mor. Later du som ingenting, eller forteller du hvem du er? Anonymous poster hash: 92b0a...357
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Tenker at hun ikke kan noe for hva som er skjedd i fortiden, forteller selvsagt hvem jeg er. Anonymous poster hash: 2d4ca...2de
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Jeg forteller hvem jeg er, men unngår å snakke om gruffet. Anonymous poster hash: 973c8...ca1
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Jeg forteller hvem jeg er, men unngår å snakke om gruffet. Anonymous poster hash: 973c8...ca1 Enig! Anonymous poster hash: 00e99...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå