Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Søsteren til mannen veldig opptatt av å knytte kontakter, men har likevel få venner. Alt må endres om hun plutselig ser en slik mulighet. I sommer var vi sammen på en fornøyelsespark og skulle være der to dager med våre barn. Det eldste tantebarnet traff en klassevenninne som hun sjelden er med og plutselig skulle hele vår planlagte tur endres for at disse skulle gå på stranden sammen på vår dag nummer to. De andre barna fikk mindre tid i parken, og denne jenta som vi måtte forstå at niesen vår "måtte pleie kontakten med" var like uinteressert i min niese som omvendt. Uansett hva vi planlegger med dem må vi ta høyde for at de avlyser kort tid i forveien fordi ett av deres barn fikk en mulighet til å være sammen med noen andre. Ett av barna sliter litt sosialt. Er dette normalt og greit? Anonymous poster hash: 94b5c...fb8
Jenny-penny Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Ikke greit. Men sier seg jo selv hvorfor de har få venner.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Ikke greit. Men sier seg jo selv hvorfor de har få venner. Jeg tror ikke de gjør dette med andre, kun oss fordi vi "bare" er familie. Anonymous poster hash: 94b5c...fb8
It's all about me Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Da er det ikke verre å si: Helt fint, da går dere på stranda imorgen, mens vi forsetter alene på dag 2 her i parken. Dere trenger ikke dilte etter hennes påfunn hele tiden, er ikke rart hun styrer med dere når dere lar henne.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Jeg synes ikke det er greit at folk endrer planer slik med mindre begrunnelsen er veldig gid. Men det var da ingenting i veien for at dere kunne være i parken på dag 2 selv om de andre endret planene sine? Hvorfor diltet du etter disse isteden for å holde deg til debutantene dere hadde? Anonymous poster hash: 26c08...61c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Jeg synes ikke det er greit at folk endrer planer slik med mindre begrunnelsen er veldig gid. Men det var da ingenting i veien for at dere kunne være i parken på dag 2 selv om de andre endret planene sine? Hvorfor diltet du etter disse isteden for å holde deg til debutantene dere hadde? Anonymous poster hash: 26c08...61c Det var transport som gjorde at vi måtte vente på dem, vi hadde reist i deres caravelle fordi alle fikk plass i den og det gjorde turen ned nesten halvparten så dyr. Anonymous poster hash: 94b5c...fb8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Høres ut som eksen min.skal altid få nye venner og kontakter men har lite venner. Og alt skal legges opp til det. Barna skal og bli kjent med de han vil, selv om de ikke går overens. Plutselig skulle vi på en ukes hyttetur med noen vi ikke kjente så godt. Så ja vet hvordan det er. Anonymous poster hash: caaf1...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå