Gå til innhold

Noen som går uten truse i kompresjonstightsen?

Anbefalte innlegg

Trener du? Og vet du hvorfor det er speil på treningssenteret ?

Anonymous poster hash: b9682...e8d

Ja og ja. Men hva det har med det jeg skrev aner jeg ikke

Anonymous poster hash: 0e88d...d52

Fortsetter under...

• 5 år senere...

Ser på mennene som løper rundt i byen jeg bor bruker ikke de truse under tightsen når løper rundt ,  det synes godt på endringer på hvordan den står og henger der nede på mennene får si det rett ut.   Da har jo damer enda mindre grunn til trene med truse under som ikke har en sånn stikkende ut i alle retninger...  

Pils skrev (28 minutter siden):

Ser på mennene som løper rundt i byen jeg bor bruker ikke de truse under tightsen når løper rundt ,  det synes godt på endringer på hvordan den står og henger der nede på mennene får si det rett ut.   Da har jo damer enda mindre grunn til trene med truse under som ikke har en sånn stikkende ut i alle retninger...  

Hvordan kommer du egentlig på å svare i en fem år gammel tråd??

Anonymkode: b5a49...f33

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

spesielt å søke på truse og kompresjonstights. Men hver sin lyst 🤣🤣

Anonymkode: b5a49...f33

Søkte egentlig på: menn i tights uten truse   

Å kom tilfeldigvis over denne tråden i farta... 

Dette får og prøve og få lest om meningen til folk om disse synlige ereksjonene osv.  det som gjør at menn i tights ser teit ut å IKKE noe pent på menn ...    Ikke at jeg egentlig bryr meg om jeg hadde valgt og trene i tights,  men...  

• 1 år senere...
Anonym bruker skrev (På 12.9.2016 den 5.53):

Hvis man ikke bruker truse under treningstøyet må jo tightsene vaskes som undertøy. Det har den kke godt av.

Anonymous poster hash: 67869...83d

Sikklig kvalitets treningstights tåler slik vask da dem er konstruert for trene uten truse fra fabrikken, men om alle er like komfortable uten noe under en treningstights er en annen ting...   men må ikke forveksles med vanlig type tights til jenter det må man passe på i vaska så ikke vasker i stykker da  det er forskjell på kvalitet på gå tights og treningstights... 

Pils skrev (2 timer siden):

Sikklig kvalitets treningstights tåler slik vask da dem er konstruert for trene uten truse fra fabrikken, men om alle er like komfortable uten noe under en treningstights er en annen ting...   men må ikke forveksles med vanlig type tights til jenter det må man passe på i vaska så ikke vasker i stykker da  det er forskjell på kvalitet på gå tights og treningstights... 

Du kom tilfeldigvis over tråden igjen ser jeg....

Anonymkode: 0e88d...d52

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Mye CamelToe blant friskusene!

Anonymkode: 64948...571

Er det noen som burde begrense seg er det menn i tights. Grøss. Damer er i det minste herlige, spesielt med cameltoe.

Anonymkode: e70e7...d16

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Er det noen som burde begrense seg er det menn i tights. Grøss. Damer er i det minste herlige, spesielt med cameltoe.

Anonymkode: e70e7...d16

Cameltå og penisbul er like stygt   ingen er pen i underlivet i tights....   men jeg er ikke opptatt av pynte meg under trening så hadde selv ikke hatt problemer med bruke tights til trening... 

Pils skrev (17 minutter siden):

Cameltå og penisbul er like stygt   ingen er pen i underlivet i tights....   men jeg er ikke opptatt av pynte meg under trening så hadde selv ikke hatt problemer med bruke tights til trening... 

Synes penisbul er deilig å se på, jeg. Spesielt på yngre menn i begynnelsen av 20-årene. Jeg liker også å få dickpicks. 

Anonymkode: 7b809...9e1

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Synes penisbul er deilig å se på, jeg. Spesielt på yngre menn i begynnelsen av 20-årene. Jeg liker også å få dickpicks. 

Anonymkode: 7b809...9e1

Nei, jeg synes IKKE det er pent , men blir glad av og se de som tørr løpe mens den spretter og hopper slik den vil i penislomme på tights pga manglende truse allikevel på en måte at den får stå og henge fritt i alle retninger den vil... Sett dette mange ganger ufrivillig imot med bil for ikke kjøre på noe eller noen... 

Endret av Pils

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...