Gå til innhold

Noen som går uten truse i kompresjonstightsen?


Høstduft

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en kompresjonstights. Men trusekanten vises veldig, og dette har jeg aldri sett hos andre med treningstights. Dropper dere trusa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender faktisk jeg trener uten ja. Får også trusekant, men ser det sjelden på andre.

Fra å kun bruke string for 7 år siden fordrar jeg det ikke lengre. Fint er det heller ikke 😊

 

Anonymous poster hash: b6ee2...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at mange av dem er ganske gjennomsiktig i riktig lys. 😉 Jeg bruker truse. Kant? Who cares?

 

Anonymous poster hash: e9f70...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem dere egentlig trener for...? Er det viktigere å se bra ut enn å faktisk få .... trent?

 

Anonymous poster hash: f9bf0...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukes aldri truse når jeg trener faktisk. Om det er kompresjonstights eller en helt ordinær treningsthights spiller ingen rolle :)

Ikke bare er det lite lekkert med trusekant, men jeg synes det er ubehagelig med truse under thightsen.

 

Jeg passer selvfølgelig på å jøde thights som ikke er gjennomsiktig. Den ordinære X2U er f.eks gjennomsiktig når man bør seg, mens elitemodellen ikke er det. Samme grad. Det finnes også flust av andre gode merker som ikke er gjennomsiktige.

 

Anonymous poster hash: 3b728...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem dere egentlig trener for...? Er det viktigere å se bra ut enn å faktisk få .... trent?

 

Anonymous poster hash: f9bf0...19a

Må det ene utelukke det andre?

 

Anonymous poster hash: 51eb5...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stram hipster, da kommer trusekanten under rumpeballene. Jeg bryr meg ikke om det vises!

 

Anonymous poster hash: 64b0a...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hipster. Ulekkert med trusekant?? Jaja, da får jeg være ulekker mens jeg trener. Jeg vil ikke trene uten truse og string syns jeg er ubehagelig og ekkelt. Gjør det noe om trusekanten syns da? Syns det er bedre enn å se stringen må jeg innrømme..

 

Anonymous poster hash: 3ed08...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale den sømløse hipsteren fra Calvin Klein. Ikke den med limt kant, men den uten. Ingen trusekant noensinne!

 

Anonymous poster hash: fa03c...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem dere egentlig trener for...? Er det viktigere å se bra ut enn å faktisk få .... trent?

 

Anonymous poster hash: f9bf0...19a

Har et STERKT inntrykk av at folk som svarer slik som deg IKKE trener, er feite OG er sjalue på alle som trener :) Just sayin...

 

Anonymous poster hash: 48425...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har et STERKT inntrykk av at folk som svarer slik som deg IKKE trener, er feite OG er sjalue på alle som trener :) Just sayin...

 

Anonymous poster hash: 48425...ed2

 

Jeg kunne spurt om det samme som hun, jeg er hverken feit, sjalu eller utrent. Men jeg gir blank f i hvordan jeg ser ut på trening for jeg kjører hardt på og har ikke tid til å bry meg om utseendet. Praktiske klær og sko som får jobben gjort er greia. Lite vits i å prøve å se bra ut når svetten renner alle veier og jeg stønner som et udyr under vektene mens jeg hører på musikk som skremmer bort de rundt. Noe annet for de flotte damene som spaserer avslappet på tredemølla, stivsminket, gjerne med store øredobber (!) og med mobilen plantet i hånda.

 

Anonymous poster hash: 55343...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker string, men skal jammen prøve uten, får vondt av å trene med de.. Har og brukt hipster men syns det gnager, og trusekant er ikke aktuelt :) ikke tenkt på å trene uten.

 

Anonymous poster hash: 707c8...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene uten truse - ekkelt...! Det finnes sømløse truser, feks på getinspired sine nettsider, "treningstruser". Har mange stramme tights og bruker både boksere og hipstere under, bryr meg ikke om andre ser trusekanten. Isåfall bruker jeg treningsgensere med lengde på, evt en lang singlett som dekker ræva. 



Anonymous poster hash: 6f5ba...acb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg går i truse under tigtsen, men om det er string,hipster eller vanlig truse kommer helt an på hva jeg har på meg for dagen. Skal jeg trene, skal det svettes og peses, ikke pyntes:)  Synes forøvrig det virker ekkelt å trene uten truse... Men hver sin smak. 



Anonymous poster hash: cf731...f41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har et STERKT inntrykk av at folk som svarer slik som deg IKKE trener, er feite OG er sjalue på alle som trener :) Just sayin...

 

Anonymous poster hash: 48425...ed2

 

Og jeg mistenker at du er en sånn  som er mest interessert i å se deg i speilet mens du flytter litt på vekter, og er mest interessert i om noen kjekke kikker på deg. :) Just sayin.......

 

Anonymous poster hash: 0e88d...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at treningstøy som regel ikke bør vaskes på mer enn 40 grader så bør man absolutt bruke truse under tightsen!

 

Tangatruse eller sømløs truse fungerer.



Anonymous poster hash: 94017...8bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Med tanke på at treningstøy som regel ikke bør vaskes på mer enn 40 grader så bør man absolutt bruke truse under tightsen!

 

Tangatruse eller sømløs truse fungerer.

 

Anonymous poster hash: 94017...8bd

Hvor skitten blir man i skrittet iløpet av en time da? Ved vask etter hver økt tror jeg det blir rent. Det er jo bare svette.

Jeg bruker forøvrig truseinnlegg i tightsen 😂

 

Anonymous poster hash: b6ee2...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og jeg mistenker at du er en sånn som er mest interessert i å se deg i speilet mens du flytter litt på vekter, og er mest interessert i om noen kjekke kikker på deg. :) Just sayin.......

 

Anonymous poster hash: 0e88d...d52

Trener du? Og vet du hvorfor det er speil på treningssenteret ?

 

Anonymous poster hash: b9682...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skitten blir man i skrittet iløpet av en time da? Ved vask etter hver økt tror jeg det blir rent. Det er jo bare svette.

Jeg bruker forøvrig truseinnlegg i tightsen

 

Anonymous poster hash: b6ee2...483

 

Du kan tro hva du vil, men riktig er det ikke nødvendigvis, det du tror...

 

Det er bedre om du bruker truseinnlegg i, men likevel. Det er en grunn til at undertøy bør vaskes på minst 60 grader eller mer.

 

 

Anonymous poster hash: 94017...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...