Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Har to barn som har hver sin tur dag i uka på skolen. De får grille maten der eler varme om trengs. Eldste kan jeg sende med hva som helst og han er like glad. Men min datter i 1 klasse er utrolig kresen. Har lagd Taco lomper, Taco muffens, horn med ost og skinke, ostesmørbrød. Og pizza bolle. Dette elsker leste. Min datter vil ikke ha noe V det. Trenger noen ideer til hva jeg kan lage til ho så ho kan kose seg på tur. Anonymous poster hash: f9d8c...d69
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Har to barn som har hver sin tur dag i uka på skolen. De får grille maten der eler varme om trengs. Eldste kan jeg sende med hva som helst og han er like glad. Men min datter i 1 klasse er utrolig kresen. Har lagd Taco lomper, Taco muffens, horn med ost og skinke, ostesmørbrød. Og pizza bolle. Dette elsker leste. Min datter vil ikke ha noe V det. Trenger noen ideer til hva jeg kan lage til ho så ho kan kose seg på tur. Anonymous poster hash: f9d8c...d69 Hot tips - vanlig matpakke som ungen liker. Trenger ikke diske opp alltid Anonymous poster hash: 4a1a6...8db
Sokkedyret Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Hvis hun ikke liker noe av det du har skrevet her så vil jeg si som hun over at da får hun klare seg med vanlig matpakke! Kan jo ta på ost og skinke så hun kan lage ostesmørbrød, men hun liker kanskje ikke det heller..,
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Til et så kresent barn hadde jeg bare laget vanlige brødskiver. Anonymous poster hash: e13ff...710
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Jeg har ei som er like kresen. Har gitt helt opp, så nå får hun bare vanlig matpakke. Anonymous poster hash: 555a0...887
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Har to barn som har hver sin tur dag i uka på skolen. De får grille maten der eler varme om trengs. Eldste kan jeg sende med hva som helst og han er like glad. Men min datter i 1 klasse er utrolig kresen. Har lagd Taco lomper, Taco muffens, horn med ost og skinke, ostesmørbrød. Og pizza bolle. Dette elsker leste. Min datter vil ikke ha noe V det. Trenger noen ideer til hva jeg kan lage til ho så ho kan kose seg på tur. Anonymous poster hash: f9d8c...d69 Hva liker hun da? Anonymous poster hash: 36843...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå