Gå til innhold

Gravid i 12. Uke men ingen antydning til mage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er dette vanlig?

Jeg føler meg så veldig ikke gravid. Har hatt denne følelsen i et par uker nå :(

Skal til tidlig ul om to uker, men gruer meg nå.

Ikke kvalm, ikke ømme pupper og ingen mage.

Googlet mager uke 12 og mange hadde så synlig mage.

Grunn til bekymring eller er dette vanlig?

Anonymous poster hash: a5491...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig. Mange får ikke mage før de er høygravid. Symptomene kan også avta etter uke 10-12. Men skjønner bekymringen din, det også er helt normalt.

Anonymous poster hash: 37a66...ac4

Skrevet

Det er helt vanlig. Mange får ikke mage før de er høygravid. Symptomene kan også avta etter uke 10-12. Men skjønner bekymringen din, det også er helt normalt 😊

Anonymous poster hash: 37a66...ac4

Skrevet

Helt vanlig. Hadde det sånn jeg og med første barnet. Fikk ikke mage før lenge etter det. Men med nr 2 så kom magen raskt 😄 Så gravid ur i uke 12.

Skrevet

Tror det er helt vanlig. Hvis jeg husker rett så poppa ikke magen min ut før rundt uke 25.

Anonymous poster hash: e2329...0e1

Skrevet

I uke 20 var det lett for meg å skjule "minimagen" med første barnet. Magen kom ikke ordentlig før jeg var over halvveis.

Anonymous poster hash: db1e8...f25

Skrevet

Hadde ikke synlig mage med første før etter uke 30. Læreren min kom faktisk å spurte meg om jeg ikke burde ha mage nå 😳 Med Nr 2 kom magen rundt uke 20-21.

Anonymous poster hash: 8e936...797

Skrevet

Helt normalt. Jeg begynte ikke å se litt gravid ut engang før rundt UL - uke 20. Samme med alle tre.

Anonymous poster hash: 20b3d...302

Skrevet

Med nr 3 fikk jeg litt mage i uke 32. Men den så langt ifra høygravid ut. Med de to første så hadde jeg ikke babymaten i det heletatt :/

Anonymous poster hash: f9e4d...d89

Skrevet

Det er i mange som ikkje får mage i det heile tatt :)

Anonymous poster hash: 3286f...142

Skrevet

Hæ? Er det noen som har mage i uke 12?

Anonymous poster hash: 690da...d49
Skrevet

Uke 25 begynte jeg å få antydning til mage, uke 30 hadde jeg synlig, men liten mage, uke 42 (når mini kom) var jeg gigantisk.

Så tro meg, magen kommer! :P

Anonymous poster hash: 6d606...ec9

Skrevet

Hæ? Er det noen som har mage i uke 12?

Anonymous poster hash: 690da...d49

Nei mange tror de har mage pga baby men egentlig er det magefett som de slutter å holde inn samt mye luft.

Anonymous poster hash: 9d5fb...ec5

Skrevet

Ånei, kanskje du får så liten mage som fotballfruen og like mye pepper som henne fordi det ikke er normalt med så liten mage ;)

Neida, jeg bare tuller. Det er helt normalt å ikke ha mage enda i uke 12, særlig når det er første barnet. Magen kommer gjerne rundt halvveis, også kommer det an på hvordan du bærer barnet hvor stor den blir.

Anonymous poster hash: 2157b...166
Skrevet

Nei mange tror de har mage pga baby men egentlig er det magefett som de slutter å holde inn samt mye luft.

Anonymous poster hash: 9d5fb...ec5

På meg så kom livmora fort opp andre graviditet.. Og kjente den godt selv. Ikke hadde jeg stramme magemuskler lenger heller. Men godt mulig det var litt luft og. 😄 Men jeg hadde og for mye fostervann og magen ble fort diger. Så høygravid ut lenge før jeg fødte, og alle trodde jeg ventet tvillinger. Helt motsatt fra første graviditet selvom der barnet var mye større

Anonymous poster hash: 204af...f4c

Skrevet

Fikk ikke synlig mage før i uke 26-27, slapp av den kommer! :-)

Anonymous poster hash: ca8fd...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...