Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Hei Jeg ønsker ikke å virke hysterisk men jeg er jo på en måte det. Jeg har to barn og en ma bak meg er gravid på nytt nå. Men jeg føler ingenting hadde litt ømme pupper og må har det gitt seg og er i uke 7. Er jo litt trøttere mer hormonell og synes magen er kjempe stor men thats it. Med de andre har jeg vert kvalm og dårlig men ingenting av det nå! Er det fler som har opplevd så forskjellige graviditeter?? Er så utrolig redd en ma til. Har vert 0 smerte og 0 blødninger så det er jo bra. Anonymous poster hash: 9d03d...4e3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Ingen?? Anonymous poster hash: 9d03d...4e3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Jeg vet det er lett å si, men prøv å senke skuldrene og ikke bekymre deg for det. Det er ikke noe du kan gjøre fra eller til. Jeg mistet sist i uke 13 og er gravid igjen. Men jeg orker ikke å bruke energi på å bekymre meg. Masse lykke til 😄😄 Anonymous poster hash: 9e69d...9b6
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Alle mine graviditeter har vært ulike. Med nr 1 merket jeg ingenting før i uke 16 (var først da jeg fant ut av at jeg var gravid). Startet da å spy, og spydde ut svangerskapet. Med nr 2 våknet jeg opp som Pamela i uke 4. Fikk helt enorme pupper over natta. Men det var eneste symptomet. Kvalmen kom først i uke 22, ble så sykemeldt ut svangerskapet pga ekstremt mye oppkast. Med nr 3 kastet jeg opp, og var ekstremt sliten og hormonell fra uke 4. Mistet i uke 9, men graviditeten hadde nok stoppet noen uker før. Med nr 4 sovnet jeg overalt fra uke 4, og kastet opp. Mistet i uke 6. Med nr 5 var det likt som nr 4, mistet i uke 7. Med nr 6 ble jeg fryktelig hormonell i uke 8, og startet å kaste opp flere ganger daglig fra uke 9. Er nå i uke 10, og velger å tro på at det går bra denne gangen. 😊 Alle svangerskapene mine har vært ulike. Og graden av symptomer har ikke hatt noen sammenheng med når jeg har mistet. Den jeg mistet i uke 9 da spydde jeg helt frem til aborten startet, mens jeg var sprek som en ungfole med mitt andre barn (ihvertfall de første månedene). Det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å håpe og krysse fingrene. Lykke til! Anonymous poster hash: 736a8...5d9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Jeg er gravid med nr3,uke 36. Hadde litt kvalme rundt uke 10 men ikke så veldig mye,var litt trøtt i første trimester. Brystene vokste men uten smerte og ikke noe særlig mye. Jeg var kjempekvalm med nr 1 og 2,bodde på badet i første og halve trimester,spiste alt etter at kvalmen har gitt seg. Denne gangen frukt og grønnsaker og ikke så alt for mye kjøtt. Så ja,det gikk bra likevel,tredje svangerskap er topp! Anonymous poster hash: 34626...867
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 2 unger og to helt forskjellige svangerskap her. Anonymous poster hash: a359d...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå