Gå til innhold

Svimmel og prompete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går noe nå som gjør at man føler seg svimmel og får mye luft i magen? Har gått rundt og følt meg brisen over en uke, veksler med å være svimmel og ha hodepine. Magen står rett ut og jeg kjenner jeg ikke er i form. Noen som har vært borte i lignende?

Anonymous poster hash: add37...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske typiske tegn på graviditet da...

Anonymous poster hash: 82a57...ea2

Skrevet

Blir man svimmel så tidlig som gravid? Jeg ble det i ca uke 25 for da ble blodtrykket lavt. Om HI er gravid så er hun neppe så langt på vei

Anonymous poster hash: 85cc8...d91

Skrevet

Da er det, om ikke jomfrufødsel, så i alle fall en ganske så ... magisk graviditet. .. Ingen som vet om noe annet som går?

Anonymous poster hash: add37...b6f

Skrevet

Eh ja, jeg var svimmel og besvimte hyppig når jeg var mellom 8-12 uker på vei. Så ja, man kan bli svimmel så tidlig i svangerskapet. Ikke rakettforskning det altså.

Men for å svare HI; det florerer med spysjuka og farang. Du brygger sikkert på noe der.

Anonymous poster hash: 21002...3f0

Skrevet

Eh ja, jeg var svimmel og besvimte hyppig når jeg var mellom 8-12 uker på vei. Så ja, man kan bli svimmel så tidlig i svangerskapet. Ikke rakettforskning det altså.

Men for å svare HI; det florerer med spysjuka og farang. Du brygger sikkert på noe der.

Bare hørt om de som har vært svimmel på slutten. Hva har det med rakettforsking å gjøre? Gøy å være spydig?

Skrevet

Hei, det tror jeg at det gjør. Jeg hadde det sånn i en ukes tid i slutten av august. Kjempeekkelt, tenkte jeg måtte ha lavt stoffskifte eller noe sånt. Men det gikk over av seg selv. Sønnen min har hatt lignende nå denne uka også.

Skrevet

For en ukes tid siden var jeg sånn noen dager. Jeg ble sånn etter en runde med omgangssyke som hele familien var så heldige og få, og som det går heftig mye av her nå... 

Anonymous poster hash: c809e...7d6
Skrevet

Bare hørt om de som har vært svimmel på slutten. Hva har det med rakettforsking å gjøre? Gøy å være spydig?

Det var ikke spydig, nærtagende much?

Skrevet

Jeg har også vært svimmel, ør og "tett" i hodet de siste ukene. Forkjøla, så regner med det er et virus som koser seg. 

Anonymous poster hash: a6c14...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...