Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Vurderer vaskehjelp. Dere som har det hvor mye koster det? Jeg har et hus på 120 kvm, hvor lang tid bruker vaskehjelpen? Hvis hun f.eks skal vaske hele huset, også ta et rom "nøye"? Syns dere det er verdt det? Er du fornøyd? Letter det hverdagen deres? :-) Anonymous poster hash: 6f152...adc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Ja jeg synes det er verdt det Jeg rydder kvelden før hun kommer, noen ser på det som stress, jeg velger å se på det som positivt for da er jeg nødt til å rydde skikkelig en dag i uken Hun kommer mens jeg er på jobb, støvsuger alke gulvet, tørker over alle flater (bord, skjenk, vinduskarm osv), vasker alle gulv og vasker badet godt Jeg kommer da hjem til et rent og velduftende hus. Hun tar et rom bedre enn de andre og rullerer på dette, det rommet hun tar godt vasker hun over lister, lysbryter, dører o.l på. Hun bruker 3-4 timer. Jeg bruker ikke et stort firma da, her varsker kona til en av mannens kollegaer. Hun er egentlig hjemmeværende, men nå som barna har begynt på skolen har hin startet et enkeltmannsforetak og tjener seg noen lommepenger som vaskehjelp. Hun tjener så lite i året at jeg ikke tror hun betaler moms engang og betaler veldig lite skatt, så hun tar bare 180 kr timen (og sier selv hun tjener mer på dette enn om hun haddr jobbet i butikk eller i barnehage som var alternativene hennes) Alle fornøyd ☺️ Anonymous poster hash: f0e79...369
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Vi hadde det en periode når jeg var sykemeldt. Betalte 400 kr/t. Huset er ca 100 kvm, og de hastet gjennom huset på to timer. (Jeg sa jeg betaler for to timer, så tok de så mye de rakk). De burde sikkert hatt en time til. Men synes det var veldig stress å måtte ha det sterilt ryddig før de skulle komme. De krevde mye ryddigere enn vi pleier å ha det. Anonymous poster hash: 2f36f...096
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Vurderer vaskehjelp. Dere som har det hvor mye koster det? Jeg har et hus på 120 kvm, hvor lang tid bruker vaskehjelpen? Hvis hun f.eks skal vaske hele huset, også ta et rom "nøye"? Syns dere det er verdt det? Er du fornøyd? Letter det hverdagen deres? :-) Anonymous poster hash: 6f152...adc Huset er 150 kvadrat. De vasker ikke et rom vi har som roterommet, eller vaskerom. Vasker hele huset, skifter på sengene til 4 personer. De kommer annenhver uke. Bruker 3 timer og det blir ca 1000 kroner. Hvitt. Krever rydding, men det er utrolig deilig å komme hjem til rent hus etter jobb. Ville nok merket det om vi kuttet det ut. Anonymous poster hash: b51b4...08c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Hvordan finne ut om de faktisk er flink? Hvordan stole på de? Anonymous poster hash: e247e...5cc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Hvordan finne ut om de faktisk er flink? Hvordan stole på de?Anonymous poster hash: e247e...5cc Må nesten bare prøve. Føles trygt å ha et registrert firma som betaler skatt Anonymous poster hash: b51b4...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå