Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Ja, nå trenger jeg hjelp fra dere. Her har 4 åringen fått en stygg uvane etter smokkeslutt i vinter ( ja vet det var sein slutt, men brukte den kun om natten) og har siden det begynt å bite negler. Er det trygt å bruke slike negl`go på neglene? Eller finnes det noe annet man kan bruke? Jeg prøver å avlede han med noe annet enn denne negbitingen. Blir smårar snart! Anonymous poster hash: 6f791...1cb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Ja, nå trenger jeg hjelp fra dere. Her har 4 åringen fått en stygg uvane etter smokkeslutt i vinter ( ja vet det var sein slutt, men brukte den kun om natten) og har siden det begynt å bite negler. Er det trygt å bruke slike negl`go på neglene? Eller finnes det noe annet man kan bruke? Jeg prøver å avlede han med noe annet enn denne negbitingen. Blir smårar snart! Anonymous poster hash: 6f791...1cb Tjah. Jeg har knasket negler i 40 år... Og Go'negl fungerer bare fram til neste håndvask. Anonymous poster hash: 0d1ec...c2e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Huff.... lik min søster du da. Neglene hennes kan vel man ikke kalles for negler en gang. Stumper er rette ordet. Nesten så jeg ber ungen å bruke sutt igjen. Huff, nei! Anonymous poster hash: 6f791...1cb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Flere tips? Anonymous poster hash: 6f791...1cb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Fin neglelakk funker på mine. De får velge farge selv. 😊 Akkurat nå har dattera mi 5 ulike farger på fingrene, mens sønnen min har alle lyseblå. Anonymous poster hash: 8766a...fa3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Prøv go negl og ta det på regelmessig i løpet av dagen Anonymous poster hash: 56986...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå