Gå til innhold

Til dere som vet når dere har EL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble dere gravid til dere som regner ut når dere har EL? 

Eller når pleier dere å få EL?

Prøver å finne ut denne måneden når jeg har eggeløsning, så er litt spent. Men lurer på hva som er gjennomsnittig, vet at det er mellom 10-14 dager men ... :) Alle er jo ulike så?

Anonymous poster hash: 729f4...f71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du ikke at du har el? Smerte i eggstokken, eggløsningsslim. Kommer ca 14 dager siden dag 1 i forrige mens, 14 dager før neste mens.

Anonymous poster hash: 19bbd...de2

Skrevet

Nei jeg kjenner svært lite når jeg har EL. Har opplevd å ha litt smerte i eggestokkene men da ca på dag 20, så mulig jeg får det sent.. Ellers har jeg aldri fått noe økt slim eller smerte. De gangene jeg har blitt gravid fikk jeg alltid litt rosa slim/ festeblødning.. Da visste jeg at jeg var gravid :)

Skrevet

Jeg har el ca dag 18 / 19.

Har ingen tegn. Vet det bare pga måler temperaturen...

Anonymous poster hash: 35401...9c4

Skrevet

El kommer som regel 14 dager FØR neste mens.

Så om du har regelmessig mens, regner du bare 14 dager bakover fra den dagen du skal ha den.

Jeg har 28 dagers syklus, så har dag 14.

Mange tror at det er 14 dager etter 1.dag i mens, men dette stemmer bare om du som meg har en syklus på 28 dager.

Anonymous poster hash: 725e7...397

Skrevet

Jeg har nøyaktig 28 dager syklus, aldri forsinket osv. Så da regner jeg med nøyaktig 14 dager. Når er det best å prøve å bli gravid? hver dag? Feks har jeg samleie på dag 10 er det mulig å bli gravid likevel, da sæd kan leve opptil 7 dager? 

Skrevet

El kommer som regel 14 dager FØR neste mens.

Så om du har regelmessig mens, regner du bare 14 dager bakover fra den dagen du skal ha den.

Jeg har 28 dagers syklus, så har dag 14.

Mange tror at det er 14 dager etter 1.dag i mens, men dette stemmer bare om du som meg har en syklus på 28 dager.

Anonymous poster hash: 725e7...397

Noen har kort,noen lang lutelalfase.

Som sagt har el på dag 18/19.

Syklus på 28. Jeg har kort lutelalfase.

Hi må finne ut av sin kropp. El tester for eks

Anonymous poster hash: 35401...9c4

Skrevet

Du kan vel bare bruke EL-tester?!?

Funker ikke for alle. Jeg får aldri utslag på EL-tester. Jeg må nok tempe for å finne EL (men er for lat), har ingen andre skikkelige tegn, heller.

Anonymous poster hash: b06bd...8e0

Skrevet

1 gang hadde vi sex på eggløsningsdagen

2 gang hadde vi sex samme dag/dagen før

3 gang hadde vi sex samme dag/dagen før (testet positivt 9dpo)

Jeg vet når jeg har eggløsning pga. eggløsningsslim, den siste dagen med slim. Jeg måler også temperaturen for sikkerhetsskyld. + at jeg har noenlunde stabil syklus på 30 dager.

Anonymous poster hash: 6f334...21b
Skrevet

Jeg har nøyaktig 28 dager syklus, aldri forsinket osv. Så da regner jeg med nøyaktig 14 dager. Når er det best å prøve å bli gravid? hver dag? Feks har jeg samleie på dag 10 er det mulig å bli gravid likevel, da sæd kan leve opptil 7 dager?

Jeg har og nøyaktig 28 dager syklus. Men hos meg har jeg El på rundt dag 10. Fant det ut når jeg temaet og brukte El tester. Nå når jeg har gått barn har jeg sterke El smerter og de kommer altid rundt dag 10.

Anonymous poster hash: e963d...1d4

Skrevet

Jeg har og nøyaktig 28 dager syklus. Men hos meg har jeg El på rundt dag 10. Fant det ut når jeg temaet og brukte El tester. Nå når jeg har gått barn har jeg sterke El smerter og de kommer altid rundt dag 10.

Tempet skulle det stå 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...