Gå til innhold

Didriksons vinterdress til 1-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lang baby. Aner ikke hvor lang hun er nå, men da jeg var der i juli da hun var 8 mnd var hun 76 cm eller noe, litt vanskelig å måle selv. Når hun er 1 år begynner hun i barnehagen og storesøsteren brukte vel for det meste 86 i barnehagen da hun var 14 mnd. Men kan jeg kjøpe Didrikson-dress i str 80 til henne tror dere, eller blir det for lite? Har hørt at de er litt store i str? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 7eae6...f91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er store i størrelsen ja, vil egentlig tro det blir en litt klumpete dress til en 1-åring?

Vært veldig fornøyd med Didrikson selv, men første året i barnehagen har vi hatt nettere dresser, som reflex og wheat

Anonymous poster hash: e0e9d...c34

Skrevet

Den er altfor stiv til et så lite barn

Anonymous poster hash: 1af9d...fe7

Skrevet

Dagbarnet mitt hadde den i fjor vinter og den var forsåvidt grei når den vel var på, litt stiv og tung, men han var en stor sterk gutt som klarte å gå i den. men syntes den var veldig slitsom å få armene inn i pga den var laget med en slags "snølås" (tynt, trangt stoff i armene). Dette fungerer sikkert fint til større barn som forstår at de skal holde armen strak og presse igjennom, men til en 1 åring med spaghetti armer var den ikke bra og vi strevde mye med å få inn armene. Den har også stramming med borrelås nederst på bena som jeg ikke var så glad i, enklere med vanlig strikk nederst.

Anonymous poster hash: b6c45...fa8

Skrevet

Jeg spurte kun om størrelse.

Anonymous poster hash: 7eae6...f91

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Disriksons str. 90 til mi jente på 15 mnd. Hun er relativt lang for alderen. Og den er altfor stor! Må nok bytte til 80 :-)

Er forresten ikke stiv, passformen på Didriksons er fantastisk og snølåsen på armene er noe av det beste med dressene.

Anonymous poster hash: 99c75...5e9

Skrevet

hadde tok tatt 86 ,hvis hun er 80,min gutt måtte ha 100cm ,men han var 92cm når han var 15mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...