Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Jeg går på en medisin som jeg MÅ ta mot en kronisk sykdom, og medisinen gjør at jeg svetter mye! Jippi! Det går heldigvis mot kaldere tider nå. Noen som har noen tips om det finnes noen? Jeg har prøvd den Stop sprayen fra apoteket men den funker ikke, jeg brukte den for noen år siden mot normal svette og da hjalp den. Jeg sørger for å kle meg så jeg ikke blir så fort varm men jeg må jo bevege meg og da svetter jeg lett. Anonymous poster hash: e2cd4...b47
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Sliter med det samme, og etter å ha prøvd alt fra apotekvarer til kjerringråd, har legen min bare et råd igjen, og det er botox... Men det frister lite å ta botox i hele ansiktet, hodebunn, mellom puppene,under puppene,på ryggen,i henda og på halsen... 😑 Bare jeg bærer støvsuger'n opp trappa, er jeg gjennomvåt... Og jeg har ikke dårlig kondis engang... Er pga medisiner her også 😥 Anonymous poster hash: 20eab...99b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Ingen gode råd, men håper på tips... ser ut som jeg har løpt maraton, bare jeg har hemtet posten. Våkner og må snu puta om natta, selv om jeg ligger naken med vindu oppe hele vinteren. Nesten hudløs under puppa Anonymous poster hash: d4054...6ed
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Jeg går på en medisin som jeg MÅ ta mot en kronisk sykdom, og medisinen gjør at jeg svetter mye! Jippi! Det går heldigvis mot kaldere tider nå. Noen som har noen tips om det finnes noen? Jeg har prøvd den Stop sprayen fra apoteket men den funker ikke, jeg brukte den for noen år siden mot normal svette og da hjalp den. Jeg sørger for å kle meg så jeg ikke blir så fort varm men jeg må jo bevege meg og da svetter jeg lett. Anonymous poster hash: e2cd4...b47 Bruk heller aluminiumklorid. Den er mye mer effektiv enn stop24 https://www.apotek1.no/produkter/aluminiumklorid-naf-25-i-spritliniment-45ml-836610p Anonymous poster hash: e8e94...0ba
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Aluminiumklorid fra apoteket er enda mer effektiv enn Stop24. Jeg bruker begge. Stop hver dag og den andre ved behov, kanskje én gang i uka. Jeg har en sånn tynn gulpeklut under puppene (under bhen) så jeg slipper å skifte bh så ofte (svetter mest under puppene). Skifter sengetøy ofte, må også snu puten hver natt. Anonymous poster hash: a6093...03c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Beruker dere aluminiumklorid under og mellom puppene og? Har i tillegg store (naturlige) pupper, så de henger og klenger seg sammen. Og inni der blir det fuktig og tett ! Anonymous poster hash: d4054...6ed
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Beruker dere aluminiumklorid under og mellom puppene og? Har i tillegg store (naturlige) pupper, så de henger og klenger seg sammen. Og inni der blir det fuktig og tett ! Anonymous poster hash: d4054...6ed Jeg har ikke prøvd aluminiumsklorid der, men bruker stop24 under puppene av og til Anonymous poster hash: e8e94...0ba
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Bruk heller aluminiumklorid. Den er mye mer effektiv enn stop24 https://www.apotek1.no/produkter/aluminiumklorid-naf-25-i-spritliniment-45ml-836610p Anonymous poster hash: e8e94...0ba Trudde at det var aluminiumsklorid i stop24 😂 takk for tips! Anonymous poster hash: e2cd4...b47
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 Beruker dere aluminiumklorid under og mellom puppene og? Har i tillegg store (naturlige) pupper, så de henger og klenger seg sammen. Og inni der blir det fuktig og tett ! Anonymous poster hash: d4054...6ed Jeg spraya stop24 under puppene ja. Blir klissvått der. Anonymous poster hash: e2cd4...b47
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #10 Skrevet 11. september 2016 Sliter med det samme, og etter å ha prøvd alt fra apotekvarer til kjerringråd, har legen min bare et råd igjen, og det er botox... Men det frister lite å ta botox i hele ansiktet, hodebunn, mellom puppene,under puppene,på ryggen,i henda og på halsen... 😑 Bare jeg bærer støvsuger'n opp trappa, er jeg gjennomvåt... Og jeg har ikke dårlig kondis engang... Er pga medisiner her også 😥 Anonymous poster hash: 20eab...99b Botox tar jeg ikke! 😂 Anonymous poster hash: e2cd4...b47
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #11 Skrevet 11. september 2016 Ingen gode råd, men håper på tips... ser ut som jeg har løpt maraton, bare jeg har hemtet posten. Våkner og må snu puta om natta, selv om jeg ligger naken med vindu oppe hele vinteren. Nesten hudløs under puppa Anonymous poster hash: d4054...6ed Jeg svetter ikke på natta heldigvis men hadde nattsvette de første par ukene på den medisinen min Anonymous poster hash: e2cd4...b47
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #12 Skrevet 11. september 2016 Trudde at det var aluminiumsklorid i stop24 takk for tips! Anonymous poster hash: e2cd4...b47 Den er effektiv. Bare ikke bruk den når du er nybarbert, det svir som et helvete Anonymous poster hash: e8e94...0ba
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #13 Skrevet 11. september 2016 Svetter mindre når jeg tar tilskudd av kalsium og magnesium. Vet ikke hvorfor, men fikk det som tips her inne, og det funket. Anonymous poster hash: 28c3f...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå