Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Har jeg forstått det riktig da? Dess sterkere streken blir jo nærmere eggløsning er man? Eller vil dette varierer uansett? Anonymous poster hash: 7cb6b...032
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Som regel er det sånn, for noen varierer det veldig og kan gå fra svak til kjempe sterk Anonymous poster hash: 899d0...3bf
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Som regel er det sånn, for noen varierer det veldig og kan gå fra svak til kjempe sterk Anonymous poster hash: 899d0...3bf Takk for svar Er helt ny på dette så jeg føler meg litt grønn. Nå har jeg testet i noen dager og har aldri fått så sterk strek som i kveld, den er ikke riktig like sterk som kontrollstreken men ikke langt i fra, så da tenkte jeg at det kanskje var at jeg begynner å nærme meg eggløsning? Hi Anonymous poster hash: 7cb6b...032
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 For meg ble den alltid sterkere jo nærmere el jeg kom! 👍 På el-dagen var den like sterk eller sterkere (er vel d som står i bruksanvisningen også). Etter el ble den svakere. Jeg tok bilder av testene fra dag til dag og ila 2 prøveperioder ble jeg veldig trygg på når el-dagen var ift styrken på streken. Lykke til! ☺️ Anonymous poster hash: 31d46...4d0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 For meg ble den alltid sterkere jo nærmere el jeg kom! 👍 På el-dagen var den like sterk eller sterkere (er vel d som står i bruksanvisningen også). Etter el ble den svakere. Jeg tok bilder av testene fra dag til dag og ila 2 prøveperioder ble jeg veldig trygg på når el-dagen var ift styrken på streken. Lykke til! ☺️ Anonymous poster hash: 31d46...4d0 Takk for svar! Jeg får bare prøve å følge med. Jeg har så ustabil syklus så det er vanskelig å henge med. Men jeg har aldri fått så sterk strek før som nå, så kanskje det skjer noe snart Hi Anonymous poster hash: 7cb6b...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå