Gå til innhold

God hjelp av legen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har relativt gamle foreldre. Faren min er nesten 80 og moren min godt over 70. I dag fortalte moren min meg om hvor fornøyd hun var med sin nye lege. Han er ganske nyutdannet og kan tydlig vis snakke om det meste. Nå har han tydlig vis ordnet sex livet til foreldrene mine. Moren min har slitt en periode med tørrehet etter overgangsalderen og har vært avhengig av å bruke mye krem for at sexen skulle bli god. Det er vist noe herk og dreper spontanitet så nå hadde hun i steden fått stikkpiller med hormoner som hun kunne ta 2 ganger i uka. Det var vist helt fantastisk!

Så herlig med en lege som tar pasientenes behov på alvor selv om de begynner å bli gamle.

Anonymous poster hash: e6d95...ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk bra av legen! :)

Og så spreke foreldre du har! :)

Blir så glad for å høre både at eldre tør ta opp temaet sex med legen - og ikke minst at de blir tatt på alvor av legen!

Anonymous poster hash: 5a57c...829
Skrevet

Så bra! 😃

Men ser for meg at jeg skulle hatt den samtalen på forhånd med mamma, at hun sliter med tørrhet 😄 Vi er ikke helt så close, for å si det sånn... (heldigvis)

Anonymous poster hash: 41ffd...f96

Skrevet

Så bra! 😃

Men ser for meg at jeg skulle hatt den samtalen på forhånd med mamma, at hun sliter med tørrhet 😄 Vi er ikke helt så close, for å si det sånn... (heldigvis)

Anonymous poster hash: 41ffd...f96

Hun tok det ikke opp med meg før hun var hos legen. På det området kan jeg nok ikke hjelpe henne så mye. Hun har vesentlig mer seksuell erfaring enn meg.

Anonymous poster hash: e6d95...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...