Gå til innhold

Fotballfrue


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir noe enda et navn hun har klippet og limt sammen.

 

Anonymous poster hash: 78180...a0d

Nelia har ikke hun funnet på.

Nydelig navn.

 

 

Anonymous poster hash: 41dc6...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nova

 

Anonymous poster hash: ae49d...e65

Skrevet

Nufsa

 

Anonymous poster hash: 522db...225

Skrevet

Nøtteliten eller Nurket. Begge klinger fint.



Anonymous poster hash: 68627...193
Skrevet

 

Nøtteliten eller Nurket. Begge klinger fint.

 

Anonymous poster hash: 68627...193

Døh... Nøtteliten er et guttenavn! Følg litt med da!

 

Anonymous poster hash: b3c8e...a3e

Skrevet

Døh... Nøtteliten er et guttenavn! Følg litt med da!

 

Anonymous poster hash: b3c8e...a3e

Nøttelita?

 

Anonymous poster hash: 68627...193

Skrevet

Nova

Nanna

Nora

Nola

 

Anonymous poster hash: 29daa...8ba

Skrevet

Gøy å gjette, navn er moro! :)

 

Med tanke på at de har Nelia tenkte jeg først Noelle eller Naomi. Men så ser jeg st de har snakket om Frøya og Saga, så da tenker jeg Nova også er en god mulighet. Ville tenkt at de ikke går for et så mye brukt navn som Nora når Nelia er mer sjeldent, men det er jo ikke sikkert de bryr seg om det.

 

Anonymous poster hash: b9624...4ca

Skrevet

Jeg går for Helga!

 

Anonymous poster hash: e3a4e...90a

Skrevet

Så mange fine gjetninger! Kjenner jeg holder en knapp på Nova eller Noelle. Blir spennende å se :)

Hi

 

Anonymous poster hash: f3d2d...b6d

Skrevet

Nelia er jo et halvt navn. Hvor er Corn? Jeg tror de tar en nytt halvt navn.

 

Anonymous poster hash: b8f7c...d30

Skrevet

Ngeling tipper jeg.

 

Anonymous poster hash: eaafe...c0c

Skrevet

Blir sikkert Najis -fordi hun er så vakker.



Anonymous poster hash: 6aaf9...f2f
Skrevet

Helt klart Nadine

 

Anonymous poster hash: d8a1c...12f

Skrevet

Jeg tror Nora er for vanlig, Nelly og Noelle er for likt Nelia.

Gjetter Naomi, Nanna eller Nikoline

 

Anonymous poster hash: 9c786...2d2

Skrevet

Nikoline



Anonymous poster hash: c1f71...17d
Skrevet

Naomi

 

Anonymous poster hash: af9ad...f96

Skrevet

Tror det blir Novalie

 

Anonymous poster hash: fa4a5...3ae

Skrevet

Jeg tror Nora er for vanlig, Nelly og Noelle er for likt Nelia.

Gjetter Naomi, Nanna eller Nikoline

 

Anonymous poster hash: 9c786...2d2

Glemte et tips. Tror på Naomi, Nanna, Nikoline eller Noor.

 

Og er litt flau over at jeg faktisk har blitt opptatt av hva dette barnet skal hete.

 

 

Anonymous poster hash: 9c786...2d2

Skrevet

Null interesse.

 

Anonymous poster hash: a9842...7e4

Skrevet

Nille, noralia, nutella, nirvana, nalah, Nynne, namna, nusseliten, Nicole,

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 06e69...752

Skrevet

Nille, noralia, nutella, nirvana, nalah, Nynne, namna, nusseliten, Nicole,

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 06e69...752

Håper hun ikke velger Nutella, det navnet har jeg sagt fus på til mitt neste avkom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...