Gå til innhold

Smerter i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Våknet i natt med ganske sterke smerter nederst i magen på høyre siden. Litt sånn som mensensmerter. Varte i ca 5 minutter så gikk det over. Har i hele dag hatt litt vondt på samme plass, ikke like mye men det strekker veldig. Blir verre når jeg beveger meg mye. Noen som vet hva det kan være? Er så bekymret for at det skal være noe galt. Vet jeg burde ringe fødeavdelingen, og det skal jeg gjøre hvis det ikke går over, men vil bare høre om noen andre har opplevd dette...

 

Anonymous poster hash: 2f891...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mye sånne smerter, men har ivf sv. og har fortsatt hovne eggstokker. Det har også vært sånn når jeg har hatt uiv. Bedre med en tur for mye til legen enn en for lite, ring legen din i morgen og få det sjekket. Kan jo bare være en ufarlig filleting, men ville sjekket det om det gjør deg redd 😊

 

Anonymous poster hash: 6e1bd...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye sånne smerter, men har ivf sv. og har fortsatt hovne eggstokker. Det har også vært sånn når jeg har hatt uiv. Bedre med en tur for mye til legen enn en for lite, ring legen din i morgen og få det sjekket. Kan jo bare være en ufarlig filleting, men ville sjekket det om det gjør deg redd 😊

 

Anonymous poster hash: 6e1bd...eec

Tusen takk for svar!

Ja tenker å ringe legen eller føden bare for å få bekymringen bort. Tror ikke det er noe farlig da han sparker som bare det. Men som du sier er det bedre å ringe å få det sjekket :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 2f891...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei. Alt er i skjønneste orden. Smertene er over, og legen sa det nok bare var normalt og at det var båndene som strakk på seg 😊

 

Anonymous poster hash: 2f891...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...