Gå til innhold

Dere over 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen kommer raskere enn før da jeg var yngre. 

Etter bare 23 dager. Før var det 28. Flere som opplever dette? (Jeg  går ikke på p-piller eller har hormonspiral..)

Synes jeg konstant går rundt og har mensen. Slitsomt! 

Anonymous poster hash: debe4...29d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg er 44 og har sykluser på alt fra 21 til 32 dager. Ekstremt plaget av pms.

Anonymous poster hash: 05ef2...24d

Skrevet

Samma her.. Den varer lenger, og jeg blør mer også. Det har vært sånn siden jeg fikk barn for 7 år siden, nå har jeg satt inn hormonspiral, og det er GULL!

Anonymous poster hash: 2422c...31d

Skrevet

Hi her.

Ja, gynekologen anbefalte meg hormonspiral, men er litt skeptisk til det. Slike hormonspiraler har jo ikke eksistert så lenge og er usikker på om de har noen negative langtidskonsekvenser... noen som har hørt noe om det???? 

Anonymous poster hash: debe4...29d
Skrevet

Kortere syklus, og litt ustabil. Blør sinnssykt mye et par dager og varer ei hel uke.

Etter siste barn ble jeg sterilisert og vil ikke ha mer hormoner i kroppen.

Har pms fra helvete også.

Skikkelig kjipt at det skal være sånn når man endelig slipper å være redd for graviditet. Er42 forresten.

Anonymous poster hash: 46e3c...355

Skrevet

Er jo første tegn på overgangsalder det, at syklusene forandrer seg og blir litt uregelmessige. Sånn kan det holde på i mange år....

Anonymous poster hash: 91aa4...583
Skrevet

Er 39, og opplever at mensen har begynt å komme litt tettere. Fikk beskjed av legen at det nok var tegn på tidlig overgangsalder. Han kunne like godt klappet til meg, hehe! Men, er jo ikke slik at overgangsalderen kommer over natten, men gradvis over flere år.

Anonymous poster hash: dcc2f...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...