Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Får man permisjoner da? Traff akkurat på en mann jeg vet er dømt til dette - for 4 år siden. Kan det stemme at han allerede er ute? Har meget tvilsomme diagnoser og når han ble dømt ble det sagt at rehabiliteringen ville bli lang, minst 20 år.. Anonymous poster hash: b7a23...fb0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Får man permisjoner da? Traff akkurat på en mann jeg vet er dømt til dette - for 4 år siden. Kan det stemme at han allerede er ute? Har meget tvilsomme diagnoser og når han ble dømt ble det sagt at rehabiliteringen ville bli lang, minst 20 år.. Anonymous poster hash: b7a23...fb0 Bare husk på kondom... Anonymous poster hash: bc8c0...9de
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Tenkte vel mer på at jeg ikke ønsker at denne mannen skal gå ute i det fri. Anonymous poster hash: b7a23...fb0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Bare husk på kondom... Anonymous poster hash: bc8c0...9de Trenger jo ikke å hoppe rett i høyet. Anonymous poster hash: 29f1e...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå