Gå til innhold

Så fortvilende situasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tvillinger, premature uke 30. De er for svake til å suge, pumpe fungerer ikke, så jeg får ikke produksjonen skikkelig i gang. Jeg har bedt min mann på mine knær å suge han, men han nekter. Jeg hadde gjort det uten å tenke en gang. Hva gjør jeg??

Anonymous poster hash: b34c9...8a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsmelk smaker ikke godt. Det er en spesiell teknikk som skal til for å få ut melk, man kan ikke forvente at en voksen skal få det til.

Får man ikke til å amme kan man hi flakse.

Anonymous poster hash: 10d7a...03e

Skrevet

Tror ikke en voksen mann klarer å få opp produksjonen når du ikke får til med pumpe altså, og jeg skjønner godt at han nekter....

Fortsett å prøve med elektrisk pumpe, plutselig kan det komme, om ikke får vel barna morsmelk fra "banken" en stund?

Jeg fødte ikke prematur, men gutten var veldig svak og lå på nyfødtintensiven uten å kunne suge. Jeg pumpet og pumpet, kom ikke mange dråpene men jeg fortsatte, og plutselig kom det i flommer og lass. Ikke gi opp riktig enda.

Anonymous poster hash: 94192...539
Skrevet

Foreløbig får de fra bank ja, men de sier at om ca 4 uker, så kommer de til å gå over på mme. Ønsker jo ikke det

Skrevet

Foreløbig får de fra bank ja, men de sier at om ca 4 uker, så kommer de til å gå over på mme. Ønsker jo ikke det

Skrevet

Helsepersonell vurderer hva som er best for barna uansett. Ingen fare.

Men fortsett å pumpe. Produksjonen går opp

Anonymous poster hash: 52de3...cf2

Skrevet

Om 4 uker er de mye sterkere og kan kanskje suge selv?

Fortsett å prøve med pumpe og håndmelking. Vi heier på deg!

Anonymous poster hash: 1221f...390

Skrevet

Få tak i en god elektrisk pumpe!! Når førstemann her ble født, fikk vi leie en via sykehuset eller helsestasjonen eller babyshop (husker ikke, var i fullstendig tåke😱). Det var en svær sak og ganske kostbart prosjekt men jammen verdt det - babyen fikk masse morsmelk takket være den! Helt usammenlignbar effekt med ordinær pumpe fra apoteket. For øvrig skjønner jeg mannen din VELDIG godt og du må ikke finne på å bebreide ham..

Anonymous poster hash: 3fbee...e8b

Skrevet

Jeg hadde masse melk, men fikk aldri til denne pumpingen. Har du prøvd med slik nesespray som får igang utdrivnings refleksen? Det var redningen her sist, da vesla ikke hadde tålmodighet til å suge. Lykke til!

Skrevet

Jeg synes håndmelking er mye lettere og mindre vondt enn pumping. Spør på sykehuset etter slik nesespray som ble nevnt, den er gull verdt!

Anonymous poster hash: d66fc...f01

Skrevet

Nesespray og hjelp til å pumpe riktig. Håndmelke evt

Anonymous poster hash: cf60a...0ae

Skrevet

Jeg har fått tvillinger, premature uke 30. De er for svake til å suge, pumpe fungerer ikke, så jeg får ikke produksjonen skikkelig i gang. Jeg har bedt min mann på mine knær å suge han, men han nekter. Jeg hadde gjort det uten å tenke en gang. Hva gjør jeg??

Æsj, skjønner mannen din VELDIG godt!😣😣😣

Anonymous poster hash: 9bf6d...15a

Skrevet

Skal du ha mannen din til å suge melk ut av puppene dine  :hakeslepp:  Oj!

Anonymous poster hash: a30e1...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...