Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Jeg har fått tvillinger, premature uke 30. De er for svake til å suge, pumpe fungerer ikke, så jeg får ikke produksjonen skikkelig i gang. Jeg har bedt min mann på mine knær å suge han, men han nekter. Jeg hadde gjort det uten å tenke en gang. Hva gjør jeg?? Anonymous poster hash: b34c9...8a5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Morsmelk smaker ikke godt. Det er en spesiell teknikk som skal til for å få ut melk, man kan ikke forvente at en voksen skal få det til. Får man ikke til å amme kan man hi flakse. Anonymous poster hash: 10d7a...03e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Tror ikke en voksen mann klarer å få opp produksjonen når du ikke får til med pumpe altså, og jeg skjønner godt at han nekter.... Fortsett å prøve med elektrisk pumpe, plutselig kan det komme, om ikke får vel barna morsmelk fra "banken" en stund? Jeg fødte ikke prematur, men gutten var veldig svak og lå på nyfødtintensiven uten å kunne suge. Jeg pumpet og pumpet, kom ikke mange dråpene men jeg fortsatte, og plutselig kom det i flommer og lass. Ikke gi opp riktig enda. Anonymous poster hash: 94192...539
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Foreløbig får de fra bank ja, men de sier at om ca 4 uker, så kommer de til å gå over på mme. Ønsker jo ikke det Anonymous poster hash: b34c9...8a5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Foreløbig får de fra bank ja, men de sier at om ca 4 uker, så kommer de til å gå over på mme. Ønsker jo ikke det Anonymous poster hash: b34c9...8a5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Helsepersonell vurderer hva som er best for barna uansett. Ingen fare. Men fortsett å pumpe. Produksjonen går opp Anonymous poster hash: 52de3...cf2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Foreløbig får de fra bank ja, men de sier at om ca 4 uker, så kommer de til å gå over på mme. Ønsker jo ikke det Anonymous poster hash: b34c9...8a5 Om 4 uker er de mye sterkere og kan kanskje suge selv? Fortsett å prøve med pumpe og håndmelking. Vi heier på deg! Anonymous poster hash: 1221f...390
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Få tak i en god elektrisk pumpe!! Når førstemann her ble født, fikk vi leie en via sykehuset eller helsestasjonen eller babyshop (husker ikke, var i fullstendig tåke😱). Det var en svær sak og ganske kostbart prosjekt men jammen verdt det - babyen fikk masse morsmelk takket være den! Helt usammenlignbar effekt med ordinær pumpe fra apoteket. For øvrig skjønner jeg mannen din VELDIG godt og du må ikke finne på å bebreide ham.. Anonymous poster hash: 3fbee...e8b
*Lissi* Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Jeg hadde masse melk, men fikk aldri til denne pumpingen. Har du prøvd med slik nesespray som får igang utdrivnings refleksen? Det var redningen her sist, da vesla ikke hadde tålmodighet til å suge. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 Jeg synes håndmelking er mye lettere og mindre vondt enn pumping. Spør på sykehuset etter slik nesespray som ble nevnt, den er gull verdt! Anonymous poster hash: d66fc...f01
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #12 Skrevet 10. september 2016 Nesespray og hjelp til å pumpe riktig. Håndmelke evt Anonymous poster hash: cf60a...0ae
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #13 Skrevet 10. september 2016 Jeg har fått tvillinger, premature uke 30. De er for svake til å suge, pumpe fungerer ikke, så jeg får ikke produksjonen skikkelig i gang. Jeg har bedt min mann på mine knær å suge han, men han nekter. Jeg hadde gjort det uten å tenke en gang. Hva gjør jeg?? Anonymous poster hash: b34c9...8a5 Æsj, skjønner mannen din VELDIG godt!😣😣😣 Anonymous poster hash: 9bf6d...15a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #14 Skrevet 10. september 2016 Skal du ha mannen din til å suge melk ut av puppene dine Oj! Anonymous poster hash: a30e1...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå